نگرانی رهبران شهر ریچموند از افزایش جرایم مرگبار

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، کشته شدن چهار نفر در طول یک هفته باعث افزایش آمار جنایات خشونت آمیز در ریچموند شده است.

به گفته آرون پومروی، گروهبان پلیس ریچموند، این حوادث شامل تیراندازی و مشاجره هایی بود که به تیراندازی تبدیل شد.

پومروی گفت: «ما این حوادث را یک نشانه می‌دانیم. دیدن چهار قتل در یک دوره هفت روزه بسیار غیرعادی است.

اوج خشونت در ۱۶ آگوست آغاز شد، زمانی که یک مرد در بلوک ۲۴۰۰ آبردین مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

در حالی که کارآگاهان در حال بررسی آن پرونده بودند، آنها را برای یک قتل دیگر در ۲۰ آگوست در خیابان ششم جنوبی و خیابان ویرجینیا فراخواندند. در این مورد، دو مرد از اوکلند راهی ریچموند بودند. مشاجره شروع شد و یکی به دیگری شلیک کرد. مقتول جرمی گریگو ۳۳ ساله ساکن اوکلند شناسایی شده است.

روز دوشنبه، دوباره ماموران برای دو قتل دیگر فراخوانده شدند. یکی از آنها تیراندازی در پارک خیابان چهارم بود که در آن دو مرد مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله کشته و یک مرد ۶۵ ساله نیز در بیمارستان بستری شد. پومروی گفت که بازرسان بر این باورند که این تیراندازی هدفمند بوده که ممکن است با تیراندازی روز سه شنبه آنتونیو رایت مرتبط باشد. حداقل ۴۰ گلوله در محل حادثه شلیک شد.

تقریباً یک ساعت بعد، پلیس به قتل دیگری در بلوک ۲۴۰۰ خیابان مک دونالد پاسخ داد. یک مرد ۳۵ ساله ساکن ریچموند با شلیک گلوله از ناحیه شکم پیدا شد. بازرسان بعداً مشخص کردند که این تیراندازی به عنوان مشاجره بین دو مرد شروع شده و سپس یکی به دیگری شلیک کرده است.

  نرخ مثبت ابتلا به کووید-19 در سن فرنسیسکو "خیلی بالا" گزارش شد

پومروی گفت: «در نهایت مردم باید اسلحه خود را زمین بگذارند. “حل مشاجرات، حل مسائل با سلاح گرم راه حل نیست. افراد بیگناه با گلوله زخمی و یا کشته می شوند و این ارزشش را ندارد.”

آنتون کلورد، مدافع جامعه گفت که معتقد است برای کاهش خشونت باید مشارکت بیشتری در جامعه وجود داشته باشد. او همچنین مایل است که به سازمان‌های غیرانتفاعی منابع بیشتری داده شود و اعضای جامعه بتوانند به مربیان، آموزش و فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشند تا از خیابان‌ها دور بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان