برنامه کالیفرنیا برای محافظت از مزایای بهداشتی مهاجران جوان

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، حدود ۴۰۰۰۰ بزرگسال کم درآمد که به طور غیرقانونی در آمریکا زندگی می کنند، تحت سیاست جدیدی که روز دوشنبه توسط دولت گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا اعلام شد، بیمه درمانی خود را که توسط دولت تامین می شود، از دست نخواهند داد.

کالیفرنیا در حال حاضر هزینه های مراقبت های بهداشتی بزرگسالان کم درآمد ۲۵ ساله و کمتر را صرف نظر از وضعیت مهاجرت آنها پرداخت می کند. قانون جدیدی که قرار است در ژانویه ۲۰۲۴ اجرایی شود، این مزایا را به همه بزرگسالانی واجد شرایط برنامه Medicaid ایالتی هستند، گسترش می دهد.

اما از هم‌اکنون تا زمانی که این قانون جدید در سال ۲۰۲۴ اجرایی شود، انتظار می‌رود حدود ۴۰۰۰۰ بزرگسال جوانی که Medicaid در کالیفرنیا دارند مزایای خود را از دست بدهند، زیرا سنشان بالای ۲۵ سال است. دوشنبه، وزارت خدمات مراقبت‌های بهداشتی ایالتی اعلام کرد که به این کار ادامه خواهد داد. این جوانان را تا پایان سال ۲۰۲۳ تحت پوشش خواهند بود تا مطمئن شوند که مزایای خود را از دست نخواهند داد.

خوزه تورس کاسیاس، مدافع سیاست و قانونگذاری Health Access کالیفرنیا، یک حامی مراقبت های بهداشتی مصرف کننده، گفت: «ارائه پوشش مستمر به این معنی است که ده ها هزار جوان کالیفرنیایی با اختلال در مراقبت مواجه نخواهند شد و در نتیجه آنها را تحت پوشش و سالم نگه می دارد. کالیفرنیا همچنان برای بهتر کردن سیستم مراقبت های بهداشتی برای همه جوامع بدون در نظر گرفتن درآمد، سن یا وضعیت مهاجرت پیشرو است.»

به گفته بنیاد خانواده کایزر – یک سازمان غیرانتفاعی مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور – حدود ۲۲٫۱ میلیون نفر در سال ۲۰۲۰ به طور غیرقانونی در آمریکا زندگی می کردند. این افراد واجد شرایط اکثر برنامه های فواید عمومی فدرال نیستند، حتی اگر بسیاری از آنها شغل داشته باشند و مالیات بپردازند.

  جشن سال نو قمری در اوکلند با رژه در محله چینی‌نشین

برخی از ایالت ها از جمله کالیفرنیا از پول خود برای تامین هزینه های مراقبت های بهداشتی این گروه استفاده کرده اند. هجده ایالت بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرتی افراد، مراقبت های دوران بارداری را ارائه می دهند، در حالی که پنج ایالت و ناحیه کلمبیا همه کودکان خانواده های کم درآمد را بدون توجه به وضعیت مهاجرت آنها تحت پوشش قرار می دهند. کالیفرنیا و ایلینوی اخیراً مهاجران مسن را واجد شرایط برنامه های Medicaid خود کرده اند.

کالیفرنیا اولین ایالتی بود که هزینه های مراقبت های بهداشتی برخی از بزرگسالانی که به طور غیرقانونی در این کشور زندگی می کردند را پرداخت کرد، زمانی که در سال ۲۰۱۹، قانونگذاران ایالتی رای دادند تا افراد ۲۵ ساله و کمتر بدون توجه به وضعیت مهاجرتشان واجد شرایط دریافت Medicaid شوند.

این سیاست در سال ۲۰۲۰، درست زمانی که همه‌گیری کووید-۱۹ شروع شد، اجرایی شد. دولت فدرال یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی صادر کرد، به این معنی که هیچ کس نمی تواند مزایای Medicaid خود را از دست بدهد. به همین دلیل است که بسیاری از مهاجران جوان در کالیفرنیا توانسته اند در Medicaid بمانند، حتی اگر اکنون بیش از ۲۵ سال سن داشته باشند.

انتظار می رود وضعیت اضطراری بهداشت عمومی فدرال به زودی پایان یابد و وقتی این اتفاق بیفتد، همه آن دسته از جوانانی که اکنون بیش از ۲۵ سال سن دارند، زمانی که برای تمدید می آیند مزایای خود را از دست می دهند. در عوض، دولت نیوسام گفت که این تمدیدها را تا پایان سال ۲۰۲۳ به تعویق می‌اندازد و به افراد زمان می‌دهد تا قانون جدید اجرایی شود.

  پاوربال: بلیط جکپات 842 میلیون دلاری در میشیگان فروخته شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان