برگزاری یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های فیلم مستقل در سن حوزه

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، Cinequest، یکی از بزرگترین جشنواره های فیلم مستقل بی اریا در سن حوزه برگزار می شود. این جشنواره هفته گذشته افتتاح شد و تا دوشنبه آینده ادامه دارد و فیلم‌ها و مستندهای مختلفی از سینماگران سراسر کشور را به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره در سیلیکون ولی، یعنی جایی است که فناوری با فیلمسازان ملاقات می کند و فیلمسازان از طبقات مختلف سعی می کنند تا داستان های خود را تعریف کنند.

آتنا کرازبی Cinequest Host گفت: “بسیاری از مردم نمی دانند که فناوری زیادی وارد رسانه ها و تولیدات تصویری‌ای می شود که ما مصرف می کنیم، چه فیلم و چه عکس. بنابراین ما دوست داریم از افرادی که در وهله اول این فناوری را در اختیار ما قرار داده اند، قدردانی کنیم.”

Cinequest هر ساله ده ها فیلم از جمله فیلم های کوتاه، بلند، مستند، کمدی و درام را به نمایش می گذارد. کارگردان تام هوانگ فیلمی را بر اساس خانواده چینی-آمریکایی خودش به نام معامله با پدر در این جشنواره ارائه کرد.

هوانگ می‌گوید: من وارد این کار شدم که این داستان ها را بگویم. قبلاً یک بازیگر بودم و بعد متوجه شدم که هیچ نقشی برای من وجود ندارد. بنابراین فهمیدم اگر می خواهیم این داستان ها را تعریف کنیم، باید خودمان این داستان ها را بسازیم.

Cinequest می گوید که ماموریتش نمایش خلاقیت، نوآوری و هنر از طریق فیلم است. این به فیلمسازان نوظهور فرصتی می دهد تا صدای منحصر به فرد خود را به مخاطبان جدید برسانند.

فیلمسازان، فیلم هایی درباره مردم از سراسر جهان ارائه می دهند. Cinequest زمانی به عنوان بهترین جشنواره فیلم USA Today انتخاب شد، یکی از نویسندگان این نشریه می گوید Cinequest نمایشی است که فیلمسازان مستقل به آن نیاز دارند.

  درخواست سانفرانسیسکو برای اصلاح حکم دادگاه بدوی مبنی بر جلوگیری از پاکسازی شهر از کمپ‌های چادری بی خانمان‌ها رد شد

جشنواره فیلم Cinequest تا دوشنبه ۲۹ آگوست در سن حوزه برپاست. برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان نمایش و تهیه بلیط می‌توانید به cinequest.org مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان