هربرت مولین قاتل سریالی سانتا کروز درگذشت

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، هربرت دبلیو مولین، یک قاتل زنجیره ای که به قتل ۱۳ قربانی در اوایل دهه ۱۹۷۰ اعتراف کرده بود، روز پنجشنبه در حالی که در بازداشت ایالت بود درگذشت.

مقامات اداره اصلاحات و توانبخشی کالیفرنیا گفتند که مولین ۷۵ ساله احتمالاً به دلایل طبیعی فوت کرده است. مولین در زمان مرگش در استاکتون کالیفرنیا در مرکز مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا زندانی بود، زندانی برای بیمارانی که نیازهای پزشکی طولانی مدت یا اختلالات حاد سلامت روان داشتند.

یک معاینه پزشکی شهرستان سن خواکین علت رسمی مرگ او را مشخص خواهد کرد.

مولین ۲۵ ساله ساکن فلتون بود که شروع به شکار قربانیان در اطراف سانتا کروز کرد. او یک خانواده کامل را که در مجاورت The Mystery Spot زندگی می‌کردند، کشت و یک کشیش را در داخل یک باجه اعترافات کلیسای لوس گاتوس به قتل رساند. قربانیان او که بین ۴ تا ۷۳ سال سن داشتند، همه در عرض چند ماه به قتل رسیدند.

پیتر چانگ، دادستان ناحیه سانتا کروز در آن زمان، گفت که مولین بسیاری از قربانیان خود را قبل از اینکه تصمیم به کشتن آنها بگیرد، می شناخت. روزنامه والی پرس، مولین را یک “قاتل روانی” توصیف کرد.

مولین سال گذشته از آزادی مشروط برخوردار نشد. دادستان منطقه جف راسل گفت قاتل زنجیره ای هرگز “پشیمانی واقعی از این قتل های وحشیانه” نشان نداده است و “به سرزنش دیگران برای اعمال خود ادامه می دهد.”

مولین در جریان دادرسی آزادی مشروط خود در سال ۲۰۲۱، والدین، خواهرش و بسیاری از اعضای خانواده خود را مقصر دانست. او اصرار داشت که شیوه‌ی تربیت پدر و مادرش باعث شد تا او قاتل شود.

  نجات خلبان لحظاتی پس از سقوط هواپیما و پیش از برخورد با قطار در کالیفرنیا + فیلم

راسل به هیئت آزادی مشروط گفت که مولین به دلیل تعداد و وسعت جنایاتش، ماهیت بی‌معنا و وحشتناک آنها و خطری که در صورت آزادی برای جامعه به همراه خواهد داشت، نباید آزاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان