• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونالدو فوق العاده است ولی آینده یووه، دیبالاست

رونالدو فوق العاده است ولی آینده یووه، دیبالاست

در مقطع فعلی شرایط یوونتوس اضطراری به نظر می رسد. کریستیانو رونالدو شاید به خاطر بحران مالی از این تیم جدا شود، از نظر ورزشی فصل جالبی نداشته اند و از جامهای بزرگ دور هستند و از سویی آینده پائولو دیبالا هم روی هواست.

در چنین شرایطی، آنجلو دیلیویو بازیکن سابق یوونتوس به جدایی دیبالا واکنش نشان داد.

دیلیویو در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت گفت:« یوونتوس نمی تواند بازیکنی نظیر دیبالا را بفروشد. از نظر من او آینده یوونتوس است. کریستیانو رونالدو فناناپذیر نیست و هر چند که فوق العاده است و همیشه ما را شگفت زده می کند ولی دیبالا را آینده یوونتوس می دانم.»

یوونتوس به خاطر مشکلات مالی در نظر دارد که دیبالا را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا بخشی از مشکلات اقتصادی خود را حل کند این در حالی است که او ترجیح می دهد که قراردادش را تمدید کند و حتی مدیران یووه را تهدید کرده است که اگر حاضر به تمدید قراردادش نشوند در تابستان ۲۰۲۲ به صورت رایگان جدا می شود.

یووه یکی از باشگاه هایی است که به خاطر کرونا و نبود تماشاگران در ورزشگاه ها به شدت متضرر شده است. فصل ضعیف این تیم در سری آ و چمپیونزلیگ هم این مشکلات مالی را افزایش داده است و به همین خاطر اخراج آندره آ پیرلو هم در پایان فصل دور از انتظار نیست.

  احتمال حذف نام یک بازیکن از لیست تیم استقلال قوت گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان