شروع آتش سوزی‌های جنگلی در بی اریا

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، گرمای شدید و شرایط آب و هوایی خشک، روز شلوغی را برای آتش نشانان در سراسر بی اریا در روز دوشنبه ایجاد کرد. آتش‌سوزی جنگلی در دوبلین که بر اثر آتش‌سوزی یک خودرو در سمت غرب ۵۸۰ بین ایالتی ایجاد شد، شعله‌های آتش را به‌طور خطرناکی به خانه‌های مجاور رساند.

برایان گاف از کال فایر می‌گوید: «به دلیل آب و هوا و نسیم کمی که می‌وزد، آتش به شرق و به سمت بخش فرعی این منطقه رانده شد.»

خدمه آتش نشانی موفق به توقف پیشروی در آتش سوزی در نزدیکی جاده شفر در ۵۰ هکتار شدند. این آتش سوزی باعث تخلیه موقت مالکان خانه در منطقه شد.

این تنها یکی از چندین آتش سوزی جنگلی بود که روز دوشنبه بی اریا را درنوردید، از جمله آتش سوزی چمن ۲۸ هکتاری در وکاویل. با توجه به اینکه دمای هوا در بخش‌هایی از بی اریا در روز سه‌شنبه سه رقمی می‌شود و گرمای بیش از حدی در انتظار اهالی این منطقه است، آتش‌نشانان می‌گویند که برای یک روز شلوغ دیگر آماده هستند.

کارشناسان Cal Fire به افرادی که قصد انجام کار در محیط خارج از خانه را در این هفته دارند یادآوری می کند که این کار را قبل از ساعت ۱۰ صبح که دما پایین تر است انجام دهند.

  بخشی از بزرگراه 101 Peninsula به سمت جنوب این آخر هفته بسته شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان