• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • نمونه‌های فاضلاب MUD East Bay کاهش کووید و افزایش آبله میمون را نشان می‌دهد

نمونه‌های فاضلاب MUD East Bay کاهش کووید و افزایش آبله میمون را نشان می‌دهد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، به عنوان بخشی از سیستم ملی نظارت بر فاضلاب، مقامات بهداشت و آب کالیفرنیا با شرکت‌های فاضلاب، ادارات بهداشت محلی، دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها هماهنگ می‌کنند تا توانایی ردیابی وجود کووید را بهبود بخشند.

نمونه‌گیری منطقه خدمات شهریEast Bay، سه بار در هفته انجام می‌شود. نمونه‌های MUD East Bay داستان مهمی را روایت می‌کنند. در حال حاضر، ما به وضوح شاهد کاهش کووید هستیم و در مقابل شاهد افزایش آبله میمون هستیم .

با کمتر شدن انجام آزمایش‌های کووید توسط مردم، اطلاعات به دست‌امده از نتیجه‌ی نمونه گیری‌ها مهم‌تر می‌شود. دکتر جان سوارتزبرگ، کارشناس بیماری‌های عفونی دانشگاه کالیفرنیا برکلی، می‌گوید: فاضلاب واقعاً داده‌های خوبی در مورد آنچه که با این همه‌گیری در حال رخ دادن است به ما می‌دهد.

تجزیه و تحلیل نظارت بر فاضلاب می تواند هشداری اولیه در مورد گسترش ویروس ها، باکتری ها و سایر ارگانیسم ها ارائه دهد: از کووید تا آبله میمون، فلج اطفال تا آنفولانزا، ابولا تا E.coli، حتی اگر قربانیان هنوز علائم را نشان نداده باشند.

مقامات بهداشتی به دنبال سطوح مداوم و افزایشی ویروس در فاضلاب هستند تا به آنها کمک کنند تصمیم بگیرند برای کنترل یا حذف آن چه کاری انجام دهند.

دکتر سوارتزبرگ می‌گوید: برای جلوگیری از همه‌گیری بیماری‌ها، ما به ابزارهای بهتری نیاز داریم و آزمایش فاضلاب یک ابزار عالی است. فناوری آزمایش انبوه خودکار، که در حال حاضر در حال کار است، می تواند ۲۴/۷/۳۶۵ تجزیه و تحلیل کند.

محققان می‌گویند نظارت بر سیستم های فاضلاب به ویژه برای دریافت هشدار اولیه در مورد عوامل بیماری زا که به عنوان سلاح های بیولوژیکی، توسط تروریست ها استفاده می شوند نیز استفاده می‌شود.

  پلیس اوکلند در جستجوی مظنون تجاوز جنسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان