• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • خشم والدین در سن فرنسیسکو به خاطر مسدود شدن پیاده‌روی نزدیک مدرسه توسط اردوگاه بی‌خانمان‌ها

خشم والدین در سن فرنسیسکو به خاطر مسدود شدن پیاده‌روی نزدیک مدرسه توسط اردوگاه بی‌خانمان‌ها

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، والدین در یک مدرسه ابتدایی دولتی مستقر در منطقه Mission نسبت به یک اردوگاه بی خانمان ها ابراز نارضایتی می کنند و می‌گویند پیاده روهای اطراف این منطقه مسدود شده است.

یکی از والدین می‌گوید: این برای بچه‌ها ایمن نیست که مجبور شوند در اطراف ماشین‌ها و ترافیک پیش رو قدم بزنند.

در حال حاضر چادرها، چمدان‌ها و سایر اقلام، پیاده‌رو را در گوشه شمال غربی خیابان ۱۶ و کاپ در سن فرنسیسکو مسدود کرده‌اند در حالی که کلاس‌ها قرار است از هفته آینده آغاز شوند.

یکی دیگر از والدین که نگران مصرف غیرقانونی مواد مخدر در اردوگاه است، می‌گوید: «این یک نگرانی بزرگ برای امنیت عمومی است. “من قطعا نگران مصرف مواد مخدر در این اطراف هستم. من هر روز، در نور روز، آن را می بینم، در حالی که از کنار آن رد می شوم، و بله، من نمی خواهم فرزندانم از کنار آن عبور کنند و مجبور به دیدن این صحنه‌ها باشند. ”

اداره مدیریت اورژانس شهر روز جمعه در بیانیه‌ای به این مشکل اذعان کرد و در بخشی از آن گفت: ما به نظارت بر وضعیت این منطقه ادامه می‌دهیم تا مطمئن شویم که این منطقه یک گذرگاه امن برای مردم، جامعه و کودکان قبل از شروع مدرسه از هفته آینده است.

هیلاری رونن ناظر سن فرنسیسکو روز جمعه بیانیه مشابهی منتشر کرد و گفت: “دفتر سرپرست رونن در حال همکاری با ادارات مختلف شهر برای رسیدگی به این اردوگاه است تا اطمینان حاصل شود که منطقه شفاف، در دسترس و ایمن برای رفتن و بازگشت بچه ها به مدرسه است. تیم امدادرسانی بی خانمان های SF در این هفته چهار نفر را در پناهگاهی در این بلوک قرار داد و پزشکان سلامت رفتاری نیز در حال ارائه خدمات درمانی به مردم در آنجا هستند. ما در حال نظارت بر وضعیت هستیم و به‌روزرسانی‌هایی را به مدیریت مدرسه و SFUSD در حین توسعه ارائه می‌کنیم.”

  جوان ۲۲ ساله‌ی سن حوزه‌ای، قربانی دریاچه بریسا

در همین حال، San Francisco Unified می‌گوید، “با همکاری شهر، سخت تلاش می‌کند تا مدارس را برای اولین روز مدرسه آماده کند. ما متعهد به ایجاد محیط‌های پرورشی و دلپذیر برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها هستیم و به ارزیابی‌های خود ادامه خواهیم داد.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان