• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شرکت مستقر در بی اریا می‌تواند از طریق آزمایش خون، به تشخیص آبله میمون کمک کند

شرکت مستقر در بی اریا می‌تواند از طریق آزمایش خون، به تشخیص آبله میمون کمک کند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، شرکت One Bay Area می گوید فناوری آزمایش خون این شرکت می تواند به محدود کردن شیوع آبله میمون کمک کند.

الک فورد مدیر عامل شرکت Karius است که یک شرکت آزمایش خون واقع در شهر ردوود است. فرآیند این شرکت در تشخیص آبله میمون، سریعتر از روش سنتی برای آزمایش آبله میمون است.

فورد گفت: در روشی که بیشتر آزمایشگاه‌ها برای تشخیص استفاده می‌کنند، در واقع باید منتظر بمانید تا کسی ضایعات پوستی داشته باشد، او را به کلینیک بیاورید، باید مایع را از ضایعه بگیرید و سپس باید آن مایع را روی دستگاه آزمایش کنید.

فورد اضافه می کند که آزمایش خون برای کارکنان مراقبت های بهداشتی ایمن تر است.

فورد گفت: تخلیه مایع تاول از یک عفونت فعال می‌تواند خطر قابل‌توجهی برای سلامتی داشته باشد، و بنابراین ما فرصتی داریم که فقط با نمونه‌گیری از خون، این خطر را به حداقل برسانیم.

از روز پنجشنبه، CDC گزارش می دهد که نتیجه‌ی آزمایش بیش از ۱۰۰۰۰ آمریکایی برای آبله میمون مثبت شده است.

سن فرنسیسکو بیش از ۵۰۰ مورد تایید شده دارد. شهرستان آلامدا نیز ۱۱۲ مورد را گزارش کرده است. این بیماری بیشتر از طریق تماس پوست به پوست سرایت می کند.

کارشناسان بهداشت می گویند تقاضا برای واکسن آبله میمون بسیار بیشتر از عرضه است. به همین دلیل است که فورد می گوید آزمایش خون می تواند به محدود کردن شیوع این بیماری کمک کند.

آزمایش خون Karius می تواند بیش از ۱۶۰۰ نوع عفونت را آزمایش کند. این آزمایش در بیمارستان‌های بی اریا از جمله کایزر در دسترس است.

  میزان شیوع کووید در حال افزایش است، افسران سلامت در Bay Area، ماسک زدن را برای همه در محیط‌های بسته اجباری می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان