بحران بی خانمان‌ها در سانتاکلارا همچنان در حال افزایش است

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، گزارش جدیدی که این هفته منتشر شد، می گوید که شهرستان سانتا کلارا تعداد افراد بی خانمان اسکان داده شده را از ژانویه تا ژوئن سال جاری ۲۰ درصد افزایش داده است. اما علیرغم این پیشرفت ها، گزارش‌ها می گویند که بحران بی خانمانی همچنان در حال افزایش است.

Destination Home می‌گوید که تعداد بی‌خانمان‌ها در خلیج جنوبی به بالاترین حد خود رسیده است و مسکن ارزان‌تر و تغییرات سیاستی برای جلوگیری از زندگی مردم در خیابان‌ها مورد نیاز است.

در شش ماه اول سال جاری، Destination Home، یک گروه حمایت از بی خانمان ها، می گوید ۱۸۵۲ نفر در شهرستان سانتا کلارا در مسکن دائمی قرار گرفتند. این افزایش ۲۰ درصدی نسبت به دوره ۶ ماهه قبل است.

ری برامسون، مدیر عامل Destination Home، گفت: “این تقریباً ۱۰ نفر در روز است، این نشان می دهد که تلاش های جمعی شرکای ما واقعاً مؤثر است. این سازمان های غیرانتفاعی، سازمان های دولتی و مردم هستند که هر روز تلاش می کنند تا مردم را به خانه‌ها برگردانند.”

این داده ها همچنین نشان می دهد که بیش از ۹۶ درصد از افرادی که در سال های اخیر در برنامه های مسکن حمایتی قرار گرفته اند، در خانه های خود مانده اند. با این حال، بحران بی خانمان ها در طول همه گیری بدتر شد و مدافعان می گویند که افراد بیشتری نسبت به قبل مسکن خود را از دست داده‌اند.

سندی پری،مدیر شبکه مسکن مقرون به صرفه شهرستان سانتا کلارا می‌گوید: “مشکل این است که وقتی آنها را اسکان دادیم، ۲۰۰۰۰ نفر دیگر بی خانمان شده اند. این مشکل است. ما باید از ریشه به آن بپردازیم. ما باید به مسئله مسکن مقرون به صرفه بپردازیم.”

  درخواست 35000 دوز واکسن آبله میمون توسط مقامات بهداشتی سن فرنسیسکو

در حال حاضر، داده ها نشان می دهد که ۱۰۰۲۸ نفر بدون خانه در شهرستان سانتا کلارا هستند. پری و سایر حامیان مانند کشیش اسکات واگرز می گویند که اگر سانتا کلارا قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ به هدف خود مبنی بر اسکان ۲۰۰۰۰ نفر دست یابد، به تغییرات سیاست و بودجه بیشتری نیاز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان