• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • آژانس بهداشت عمومی آمریکا، قرنطینه و توصیه‌های غربالگری برای COVID-19 را کنار می‌گذارد

آژانس بهداشت عمومی آمریکا، قرنطینه و توصیه‌های غربالگری برای COVID-19 را کنار می‌گذارد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، آژانس بهداشت عمومی کشور روز پنجشنبه دستورالعمل‌های COVID-19 خود را کاهش داد و توصیه می‌کند که آمریکایی‌ها در صورت تماس نزدیک با فرد مبتلا، خود را قرنطینه کنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری همچنین گفت که مردم دیگر نیازی به رعایت فاصله حداقل ۶ فوتی از دیگران ندارند.

به گفته مقامات آژانس، این تغییرات ناشی از این است که – بیش از ۲ سال و نیم از شروع همه‌گیری – حدود ۹۵ درصد از آمریکایی‌های ۱۶ ساله و بالاتر سطحی از مصونیت را به دست آورده‌اند، چه در اثر واکسینه شدن یا آلوده شدن.

گرتا ماستی، نویسنده این دستورالعمل، از CDC، گفت: “شرایط فعلی این بیماری همه گیر با شرایط دو سال گذشته بسیار متفاوت است.”

توصیه های CDC برای همه افراد در ایالات متحده اعمال می شود، اما این تغییرات می تواند به ویژه برای مدارسی که کلاس ها را از این ماه در بسیاری از نقاط کشور از سر می گیرند، مهم باشد.

به گفته مقامات، شاید بزرگ‌ترین تغییر مرتبط با آموزش، پایان توصیه به مدارس باشد که آزمایش‌های معمول روزانه را انجام دهند، اگرچه این روش می‌تواند در شرایط خاصی در هنگام افزایش عفونت‌ها دوباره برقرار شود.

CDC همچنین توصیه «آزمون برای ماندن» را کنار گذاشت که می‌گفت دانش‌آموزانی که در معرض COVID-19 قرار دارند می‌توانند به‌جای قرنطینه در خانه، به طور مرتب آزمایش دهند تا به حضور خود مدرسه ادامه دهند. هم‌اکنون، بدون هیچ توصیه قرنطینه ای، گزینه آزمایش نیز حذف شد.

استفاده از ماسک نیز فقط در مناطقی توصیه می‌شود که شیوع ویروس در آن منطقه زیاد باشد.

  لیستی از تفریحات سرگرم‌کننده برای آخر هفته‌ی بی اریا

مناطق مدرسه در سراسر ایالات متحده در هفته های اخیر حتی قبل از اینکه CDC دستورالعمل خود را کاهش دهد، اقدامات احتیاطی COVID-19 خود را کاهش داده اند.

هنگام از سرگیری کلاس‌ها در پاییز امسال، ماسک‌ها در اکثر مناطق مدارس اختیاری خواهند بود و برخی از بزرگترین مناطق کشور الزامات آزمایش کووید-۱۹ را لغو کرده یا آن را حذف کرده‌اند.

میانگین تعداد موارد گزارش شده و مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در تابستان امسال نسبتاً ثابت بوده است، حدود ۱۰۰۰۰۰ مورد ابتلا در روز و ۳۰۰ تا ۴۰۰ مورد مرگ و میر.

CDC قبلاً گفته بود که اگر افراد با فردی که آزمایشش مثبت شده است در تماس نزدیک باشند، باید حداقل پنج روز در خانه بمانند. اکنون این آژانس می گوید قرنطینه در خانه ضروری نیست، اما از این افراد می خواهد که به مدت ۱۰ روز از ماسک با کیفیت بالا استفاده کنند و بعد از پنج روز آزمایش بدهند.

این آژانس همچنان می‌گوید افرادی که آزمایششان مثبت است، بدون توجه به اینکه واکسینه شده‌اند یا نه، باید حداقل پنج روز از دیگران جدا شوند. مقامات CDC توصیه می کنند که اگر افراد به مدت ۲۴ ساعت و بدون استفاده از دارو، تب و علائم دیگری نداشته باشند یا علائم در حال بهبود باشد، می توانند به قرنطینه خود پایان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان