• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سه مدال طلا و دو مدال نقره برای پاراکمانداران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه

سه مدال طلا و دو مدال نقره برای پاراکمانداران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه

پیام جوان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پاراتیراندازی با کمان امروز نیز در قونیه پیگیری شد و کمانداران ایران در بخش تیمی به مصاف رقبای خود رفتند و صاحب ۳ مدال طلا و ۲ مدال نقره شدند.

نتایج کمانداران ایران به شرح زیر است:

تیم دوبل مردان ریکرو
تیم ایران با ترکیب غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد پس از استراحت در نیمه‌نهایی، برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

تیم ریکرو میکس
تیم ایران با ترکیب سمیه رحیمی و اصغر زارعی نژاد در نیمه‌نهایی به مصاف تیم آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و برای کسب مدال به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

تیم دوبل مردان کامپوند
تیم ایران با ترکیب علی سینا منشازاده و هادی نوری در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۲۴ مقابل امارات به پیروزی رسید و برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۵ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم دوبل بانوان کامپوند
تیم ایران با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در دیدار فینال به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۹ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم میکس کامپوند
تیم ایران با ترکیب علی سینا منشازاده و مریم یاورپور در نیمه نهایی به مصاف تیم امارات رفت و با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۰۴ به پیروزی رسید. تیم ایران برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۰ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

  افزایش امیدها برای کسب مدال طلا توسط «علیرضا یوسفی» نماینده ایران در دسته فوق سنگین مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در یونان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان