• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اجرایی شدن لایحه ۳۲۸ سنا به میلیون‌ها محصل کالیفرنیایی فرصت خواب بیشتر می‌دهد!

اجرایی شدن لایحه ۳۲۸ سنا به میلیون‌ها محصل کالیفرنیایی فرصت خواب بیشتر می‌دهد!

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، با اجرایی شدن لایحه ۳۲۸ سنا، میلیون‌ها جوان کالیفرنیایی این فرصت را خواهند داشت که در این سال تحصیلی کمی بیشتر بخوابند.

این قانون که در سال ۲۰۱۹ توسط فرماندار گاوین نیوسام امضا شد، اکثر مدارس متوسطه دولتی را ملزم می‌کند که در طول روز دیرتر شروع به کار کنند: نه زودتر از ساعت ۸ صبح برای مدارس راهنمایی و نه زودتر از ساعت ۸:۳۰ صبح برای دبیرستان‌ها.

نواحی مدارس روستایی از الزامات جدید مستثنی هستند و دوره های صفر هنوز می توانند زودتر از زمان های مشخص شده در قانون شروع شوند.

این لایحه که توسط سناتور ایالتی آنتونی پورتانتینو ارائه شد، توسط سازمان غیرانتفاعی Start School Later و انجمن اولیا و مربیان ایالتی کالیفرنیا حمایت شد. دلیل قانون جدید محرومیت از خواب بود، مشکلی که در سراسر کشور به حدی بدتر شده است که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها آن را “اپیدمی بهداشت عمومی” اعلام کرده است.

طبق تحقیقات، کمبود خواب با اضطراب مرتبط است که میزان آن نیز در سال‌های اخیر افزایش یافته است و ممکن است احتمال دیابت، فشار خون بالا، بیماری قلبی، چاقی، رفتارهای ضد اجتماعی و مرگ زودرس را افزایش دهد.

جاناتان مندیک، سخنگوی وزارت آموزش کالیفرنیا، گفت: “تصمیم نهایی در مورد زمان شروع در سطح محلی تایید می شود و خانواده ها باید برای جزئیات و اطلاعات مربوط به دانش آموز خود با مدرسه خود تماس بگیرند.”

  هشدارهای بادی در سراسر منطقه ساکرامنتو صادر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان