کیلی رودنی گم شده: آنچه در مورد ناپدید شدن این نوجوان می‌دانیم

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، تلاش‌ها و جستجو برای یافتن کیلی رودنی ۱۶ ساله که سه روز پیش پس از شرکت در یک مهمانی در اردوگاهی در Truckee ناپدید شد، روز سه‌شنبه ادامه یافت.

چندین سازمان محلی و ایالتی، از جمله دفاتر کلانتر شهرستان Placer و نوادا، گشت بزرگراه کالیفرنیا، پلیس Truckee و FBI، در حال جستجو برای یافتن کیلی هستند.

مقامات گفتند که کیلی آخرین بار روز شنبه در نزدیکی اردوگاه خانواده Prosser در Truckee در یک مهمانی با حضور ۲۰۰ تا ۳۰۰ نوجوان و بزرگسال دیده شد.

کلانتر شهرستان Placer گفت که تلفن او از آن زمان از کار افتاده است و ماشین او، یک هوندا CRV نقره ای ۲۰۱۳ با پلاک ۸YUR127، تاکنون پیدا نشده است.

کلانتری گفته بود که با این پرونده به عنوان یک آدم ربایی احتمالی برخورد می کنند زیرا مقامات نتوانسته اند ماشین کیلی را پیدا کنند. با این حال، در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر سه شنبه، گروهبان شهرستان Placer. اسکات آلفرد گفت که آنها در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن این نوجوان به عنوان یک پرونده گمشده هستند.

آلفرد با اشاره به اینکه تمرکز تحقیقات بر روی یافتن کیلی و بازگرداندن او به خانه است، گفت: “این یک پرونده یک فرد مفقود است، این یک تلاش جستجو و نجات است.”

آلفرد گفت داده های تلفن همراه نشان می دهد که تلفن کیلی آخرین بار در ۶ آگوست ساعت ۱۲:۳۳ بعد از ظهر پینگ شده است.

پیامک به مادر

مقامات به طور فعال روی ۲۰۰ نکته کار می کنند، اما هیچ کدام تا کنون هیچ اطلاعاتی فراتر از آن جدول زمانی ارائه نکرده اند.

  پیش بینی روزهای برفی برای برخی مناطق بی اریا!

دوست کیلی، سامی اسمیت، که با او در مهمانی حضور داشت، گفت که کیلی قصد داشت شب را در کمپ بگذراند.

اسمیت به KOVR گفت: من می دانم که او در وضعیت مناسبی برای رانندگی نبود. بنابراین نگرانی من این است که ممکن است کسی پیشنهاد داده باشد که او را به خانه برساند و سپس او را ربوده باشد.

او حدود ۵ فوت و ۷ اینچ و ۱۱۵ پوند با موهای بلوند و چشمان فندقی توصیف شده است. او آخرین بار با شلوار سبز و تاپ مشکی دیده شد. او همچنین پیرسینگ های متعددی دارد و جواهرات می پوشید..

مادر این نوجوان، رودنی نیمن گفت که دخترش حوالی ساعت ۱۲:۱۵ صبح شنبه به او پیامک زد و گفت که به خانه می رود. این خانواده حدود ۱۰ مایل دورتر از اردوگاه زندگی می کنند.

چرا هشدار Amber صادر نشده است؟

مقامات در حال بررسی همه احتمالات پیرامون ناپدید شدن این نوجوان هستند.

آلفرد گفت: «ما همه چیز را در نظر می گیریم. “ما چیزی را رد نمی کنیم”

اگرچه خودروی این نوجوان شناسایی نشده است، اما مقامات هنوز ربوده شدن او را تایید نکرده اند.

به گفته وب سایت سامانه هشدار، هشدار آمبر تنها پس از تایید مجریان قانون در رابطه با گزارش یک آدم ربایی صادر می شود.

آلفرد توضیح داد: در حال حاضر ما شواهدی برای اعلام آدم ربایی نداریم.

۵۰۰۰۰ دلار جایزه

خانواده او ۵۰۰۰۰ دلار جایزه برای بازگشت کیلی در نظر گرفته اند.

مادرش، لیندزی رودنی نیمن، در میان اشک و ناراحتی گفت: ما فقط او را می خواهیم. ما خیلی می ترسیم و خیلی دلتنگش هستیم. و خیلی دوستش داریم. کیلی اگر این را دیدی، لطفاً به خانه بیا. من چیزی جز بغل کردنت نمی خواهم.

  مدارس در بی اریا به دلیل قطع برق مداوم بسته شدند

دوستان این نوجوان وب سایتی به نام findkiely.com ایجاد کرده اند تا آخرین اطلاعات را در مورد محل نگهداری و پرونده او به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان