• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در کانون صرافان تهران – ۱۹ مرداد

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در کانون صرافان تهران – ۱۹ مرداد

پیام جوان: امروز در بازار آزاد قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۷۷۱۸ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۳۶۰ هزار ۸۶۰ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۳۶۰ هزار ۸۶۰ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۸۱۴ هزار ۴۸۰ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۹۰٫۲۷ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز
امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۳۰ هزار و ۱۳۱ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۴۵۳ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۱۸ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۹۹۷ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه ۸ میلیون تومان، ربع سکه ۵ میلیون ۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون ۵۰ هزار تومان است.

قیمت ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:
قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۱۹ مرداد ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۴۰ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۶۵۲ تومان برای خرید اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار و ۷۴۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۷ هزار و ۷۱۹ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۱۰۷ تومان برای خرید و ۸ هزار و ۲۷۲ تومان برای فروش اعلام کرده است.

  مشاور سیاسی حسن روحانی: در تاریخ معاصر ایران هر چه بدبختی و فلاکت بر سر این کشور باریده از قبل روسیه بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان