• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در صرافی ملی – ۱۸ مرداد

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در صرافی ملی – ۱۸ مرداد

پیام جوان: امروز در بازار آزاد قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۷۶۹۴ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۳۷۸ هزار ۱۷۴ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۱۸مرداد اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۳۷۸ هزار ۱۷۴ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۸۳۷ هزار ۳۳۰ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۹٫۰۵ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار
امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۳۰ هزار و ۲۹۵ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۶۱۵ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۶۹۴ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ,۷۳ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه ۸ میلیون ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان است. قیمت سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت ارز
قیمت ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:
قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۱۸ مرداد ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۱۱ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۶۲۴ تومان برای خرید اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۸ هزار و ۵۶۱ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۲۰۲ تومان برای خرید و ۸ هزار و ۳۶۰ تومان برای فروش اعلام کرده است.

  کاهش ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان