سن متئو: ۳۵۰۰ کوله پشتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، نزدیک به ۳۵۰۰ کوله پشتی، شنبه در سن متئو بین دانش آموزان محلی از پیش دبستانی تا کالج توزیع شد.

توزیع کوله پشتی، که در مرکز رویداد San Mateo برگزار شد، توسط Samaritan House، سازمانی که به مبارزه با فقر در شهرستان سن متئو اختصاص دارد، انجام شد. ساکنان منطقه در سه ماه گذشته برای ثبت نام دریافت کوله پشتی و لوازم مدرسه اهدایی به Samaritan House مراجعه کرده اند.

نزدیک به ۶۰ داوطلب از گروه های مختلف اجتماعی در مراسم روز شنبه لوازم مدرسه را توزیع کردند. بارت چارلو، مدیرعامل Samaritan House گفت: «از آنجایی که قیمت بنزین، خواربار و سایر اقلام ضروری هر هفته افزایش می‌یابد – ما شاهد افزایش تقاضا برای خدمات خود هستیم.

«خانواده های مددجوی ما از قبل از همه گیری با مشکلات اقتصادی مبارزه کرده اند. ما همچنین هر هفته مشتریان جدیدی را می‌بینیم، زیرا اقتصاد ضعیف می‌شود و نیازهای اولیه برای افراد بیشتری از دسترس خارج می‌شود. به همین دلیل است ما خوشحالیم که همه وسایلی که بچه‌ها برای پیشرفت در مدرسه به آن‌ها نیاز دارند و باعث می‌شود این بار اقتصادی از دوش خانواده‌هایشان برداشته شود را فراهم کنیم.»

  نورما جی‌تورس، نماینده کالیفرنیا در مجلس نمایندگان: خواستار بازگشت امن و سلامت جمشید شارمهد به خانه هستم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان