میانگین قیمت اجاره واحدهای یک و دو خوابه در آمریکا

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه یا دو خوابه در آمریکا چقدر است؟ قیمت‌های اجاره در سراسر کشور طی دو سال پس از همه‌گیری COVID-افزایش یافته است و هزینه اجاره‌کنندگان در ماه آگوست همچنان بالاست.

جان لکی، محقق Rent.com، این هفته به ایستگاه های تلویزیونی FOX گفت: «قیمت اجاره قطعاً به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

طبق گزارش ماهانه Rent.com، متوسط ​​هزینه خانه‌ی یک اتاق خوابه در آگوست ۲۰۲۲، ۱۷۶۹ دلار است که نسبت به این زمان در سال گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته است.

در همین حال، متوسط ​​هزینه ماهانه در سراسر کشور برای اجاره‌ی یک خانه‌ی دو خوابه در ماه آگوست ۲۱۰۵ دلار است که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

لکی گفت که اجاره بها همراه با افزایش قیمت مسکن افزایش یافته است.

وی می‌گوید من فکر می کنم آنچه که ما می بینیم اوج افزایش در بازار مسکن است که در آن مردم می گویند، قیمت خرید این خانه خیلی گران است، من نمی توانم آن را بپردازم، همچنین نرخ وام مسکن بسیار نامشخص است، بنابراین آنها همچنان مستاجر باقی می‌مانند.

گران ترین شهرها برای اجاره نشینان کدامند؟

در حالی که میانگین قیمت اجاره در سراسر کشور افزایش یافته است، همه مناطق ایالات متحده در مورد اجاره های بالا به طور مساوی تقسیم نمی شوند. بر اساس گزارشی جداگانه از Rent.com که ۱۰۰ شهر برتر را برای اجاره کنندگان نشان می دهد، اکثر شهرهایی که بالاترین اجاره را دارند (۵۸٪) در ساحل غربی هستند .

از ۱۰۰ شهر برتر ایالات متحده، ۴۱٪ در کالیفرنیا هستند. ۲۸ درصد دیگر از گران ترین شهرها برای اجاره کنندگان در جنوب هستند – و اکثر شهرهای جنوبی (۵۷ درصد) در فلوریدا هستند. بر اساس این گزارش، چندین مورد نیز در مراکز اصلی فناوری یا در نزدیکی آن هستند که به دلیل حقوق بالای افراد و رشد مداوم در طول همه‌گیری، رقم اجاره‌ها بالا نگه داشته می‌شوند.

  برنده بلیط بخت آزمایی مگا میلیونز در East Bay ۳۲۷ هزار دلار برنده شد

شمال شرق فقط ۱۳ درصد از ۱۰۰ شهر با بالاترین اجاره در ایالات متحده را داشت، از جمله بایون، نیوجرسی، بوستون، کمبریج، و کوئینسی.

تنها یک شهر غرب میانه در فهرست ۱۰۰ شهر برتر برای اجاره گران قرار گرفت که شیکاگو با رقم به طور متوسط ​​۲۹۰۴ دلار بود.

جرسی سیتی، نیوجرسی، که در آن سوی رودخانه هادسون از منهتن قرار دارد، به عنوان شهر شماره ۱ برای بالاترین اجاره در ایالات متحده در طول دوره بررسی رتبه بندی شد. بر اساس این گزارش، متوسط ​​اجاره ماهانه در شهر جرسی از ۳۳۰۸ دلار در سال ۲۰۲۱ به ۵۵۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است – که افزایش ۶۶٫۲۵ درصدی است.

بوستون با جهش متوسط ​​نرخ اجاره از ۴۱۶۴ دلار در سال ۲۰۲۱ به ۴۸۷۸ دلار در سال ۲۰۲۲ در رتبه دوم قرار گرفت یعنی با ۱۷٫۱۴ درصد افزایش اجاره سالانه.

شهرهای پالو آلتو (۴۶۷۲ دلار)، گلندیل (۴۴۷۲ دلار) و سانتا مونیکا (۴۳۵۷ دلار) در کالیفرنیا نیز در رتبه های بالا قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان