قوانین استفاده از ماسک در ناحیه مدرسه ساکرامنتو

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، از آنجایی که والدین در حال آماده شدن برای بازگرداندن فرزندان خود به کلاس‌های درس هستند، از خود می‌پرسند که آیا ماسک صورت باید در لیست خرید بازگشت به مدرسه آنها باشد یا خیر.

ناحیه مدرسه واحد الک گروو پذیرای همه دانش‌آموزان است. آنها اکیدا ماسک صورت را توصیه می کنند، اما افراد را ملزم به استفاده از آن نمی‌کنند، و والدین را در اختیار انتخاب قرار می دهند که آیا فرزندان خود را با ماسک به مدرسه بفرستند یا نه.

دکتر لنا ون‌در لیست، متخصص اطفال در UC Davis، می‌گوید: “اگر کودک شما کاملاً واکسینه شده است، با افرادی که نقص ایمنی دارند زندگی نمی کند، نوزادی در خانه ندارید، پس در این مرحله منطقی به نظر می رسد که بچه ها را بدون ماسک به مدارس بازگردانید.”

دکتر ون‌در لیست می‌گوید در هر حال ما می دانیم که استفاده از ماسک بی خطر است، موثر است و از بیماری شدید و بستری شدن در بیمارستان جلوگیری می کند.

مناطق مدرسه به طور مداوم وضعیت COVID را زیر نظر دارند، زیرا آنها برای استقبال از بازگشت بچه ها به مدرسه آماده می شوند.

معلمان، دانش‌آموزان و والدین همه منتظرند تا ببینند سال تحصیلی آینده چگونه خواهد بود.

دکتر ون‌در لیست می خواهد به والدین یادآوری کند که وضعیت هر خانواده متفاوت است و اگر فکر می کنید بهتر است فرزندتان را با ماسک به مدرسه بازگردانید، وقت بگذارید و دلیل آن را برای آنها توضیح دهید.

  قانونگذاران کالیفرنیا لایحه‌ای را برای ممنوعیت فروش محصولات تنباکوی یکبار مصرف ارائه کردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان