• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شهرستان سانتا کلارا واکسن‌های بیشتری برای مقابله با آبله میمون دریافت می‌کند

شهرستان سانتا کلارا واکسن‌های بیشتری برای مقابله با آبله میمون دریافت می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، وزارت بهداشت عمومی ایالات متحده روز پنجشنبه در واکنش به شیوع آبله میمون وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کرد. حدود ۶۶۰۰ آمریکایی تا کنون به این ویروس آلوده شده اند و بی اریا یکی از مناطقی است که بیشترین آسیب را دیده است.

شهرستان سانتا کلارا به تازگی بیش از ۲۱۰۰ دوز واکسن برای آبله میمون دریافت کرده است اما مقامات بهداشتی می گویند که این هنوز کافی نیست و آنها امیدوارند که اعلام وضعیت اضطراری ملی کمک کند.

هفته گذشته، بخش بهداشت عمومی شهرستان سانتا کلارا اعلام کرد که مردان لاتین تبار که با مردان رابطه جنسی دارند بیشتر در معرض خطر ابتلا به آبله میمون هستند.

دکتر جورج هان، معاون بهداشت شهرستان سانتا کلارا می‌گوید: «هرچه بتوانیم واکسن بیشتری برای جمعیتی که در حال حاضر در معرض بالاترین خطر هستند، دریافت کنیم، بهتر است زیرا این امر به کاهش سرعت و افزایش امیدواری برای جلوگیری از گسترش بیشتر شیوع فعلی کمک می‌کند.»

شهرستان سانتا کلارا واکسن آبله میمون را با گرفتن وقت ملاقات در Fairgrounds تجویز می کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش بهداشت عمومی شهرستان سانتا کلارا تماس بگیرید .

 

  نتایج اولیه انتخابات مقدماتی کالیفرنیا 2022 برای سمت فرمانداری

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان