در حادثه تیراندازی در اتوبوس Muni یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، پلیس سن فرنسیسکو در حال بررسی تیراندازی مرگباری است که بعد از ظهر چهارشنبه در یک اتوبوس Muni در محله Sunnydale رخ داد.

ماموران حوالی ساعت ۱۵:۲۰ بعد از ظهر به منطقه خیابان ولاسکو و خیابان سانتوس رسیدند و با دو قربانی مواجه شدند که یکی دارای جراحات خطرناک و دیگری جراحات سطحی داشت.

مصدوم با جراحات خطرناک به بیمارستان مجاور منتقل شد اما در آنجا جان خود را از دست داد. انتظار می رود قربانی دوم بهبود یابد.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی منجر به بروز این تیراندازی مرگبار شده است.

در حال حاضر هیچ مظنونی دستگیر نشده است. مشخص نیست که آیا این تیراندازی هدفمند بوده است یا خیر. پلیس گفت که در حال بررسی شاهدان احتمالی است، از جمله کسانی که در زمان تیراندازی سوار اتوبوس بودند و همچنین اپراتور Muni.

خودروهای مونی مجهز به دوربین های امنیتی هستند. پلیس آن فیلم را بررسی خواهد کرد تا مشخص شود چه کسی مسئول این تیراندازی است.

مقامات از مردم خواستند که از منطقه حادثه دوری کنند زیرا تحقیقات ادامه دارد.

اوایل تابستان امسال نیز یک تیراندازی مرگبار در یک وسیله نقلیه ریلی مترو Muni رخ داد. وکیل مدافع متهم مسلح گفت که تیرانداز که یک محافظ امنیتی بود برای دفاع از خود اقدام به تیراندازی کرده بود.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد تیراندازی روز چهارشنبه دارد می‌خواهد با خط راهنمایی SFPD به شماره ۴۱۵۵۷۵۴۴۴۴ تماس بگیرد.

 

  چگونه مشاغل سن حوزه که تحت تأثیر کووید ۱۹ قرار گرفته‌اند می‌توانند برای تخفیف مالیاتی اقدام کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان