فعال شدن یک استارتاپ مراقبت از کودکان برای خانواده‌های ساکرامنتو

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، استارتاپ June Care یک برنامه جدید است که خانواده‌هایی را که به دنبال مراقبت از کودک هستند با سایر والدینی که می‌توانند مراقبت از کودک را ارائه دهند، ارتباط می‌دهد.

این استارت آپ جدید راه حلی برای کمبود فعلی محیط‌های مراقبت از کودک ارائه می دهد و خانواده ها را به گزینه های جایگزین مهدکودک‌ها برای مراقبت از کودکان‌شان دسترسی می دهد.

بر اساس این خبر، «همه والدین میزبان June Care به طور کامل بررسی می‌شوند. پیشینه‌شان بررسی می‌شود و افرادی هستند که فرزندان خود را با خود دارند، بنابراین بچه‌ها می‌توانند دوستان جدیدی درست در محله‌شان پیدا کنند».

مجموعه June Care در ژانویه ۲۰۲۲ در چندین شهر کالیفرنیا راه اندازی شد. در منطقه ساکرامنتو تقریباً ۱۵۰۰ خانواده عضو این برنامه هستند.

همه میزبان ها می توانند نرخ های ساعتی و برنامه های خود را تعیین کنند. با توجه به شکل اجرای برنامه June Care، هیچ حداقل یا حداکثر تعداد ساعات مورد نیاز برای میزبانی وجود ندارد.

پس از تعطیلی مهدکودک‌ها به دلیل همه‌گیری، June Care به خانواده‌ها راهی می‌دهد تا گزینه‌های محلی و مقرون به صرفه‌تر مراقبت از کودکان را پیدا کنند.

  چهارده آواره از آتش سوزی ساختمانی در سن حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان