راه اندازی مرکز تماس ۹۸۸ در شهرستان سانتاکلارا

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، اولین مرکز ارائه خدمات مشاوره با شماره «۹۸۸» راه اندازی شد. شماره‌ای برای کمک به هر کسی که ناراحتی روانی را تجربه می‌کند.

روز سه‌شنبه، شهرستان سانتا کلارا از مرکز تماس خود، که مستقیماً با طیف گسترده‌ای از سایر خدمات اورژانسی مرتبط است، رونمایی کرد.

در شرایط اضطراری بروز مشکلات مرتبط با سلامت روان، هر ثانیه می تواند اثرگذار باشد. با راه اندازی مرکز جدید ۹۸۸، زمان زنگ خوردن تلفن تا زمانی که مردم به ارائه دهنده خدمات متصل می شوند، به شدت کاهش می یابد.

شهرستان سانتا کلارا تنها یکی از دو شهرستان در کالیفرنیا است که مرکز تماس ۹۸۸ خود را دارد. ۱۲ مرکز در تمام ایالت وجود دارد که ۱۰ مورد آن توسط گروه های غیرانتفاعی یا گروه های دیگر اداره می شود. شهرستان کرن نیز مرکز تماس ۹۸۸ خود را دارد.

این مرکز به صورت ۲۴/۷ با متخصصان محلی آموزش دیده کار می کند تا شما را به دریافت کمک مورد نیازتان برساند.

مسئول بهداشت رفتاری شهرستان سانتا کلارامی‌گوید اگر در یک بحران هستید و می خواهید با کسی صحبت کنید، این مرکز می‌تواند به شما کمک کند..

در سال گذشته، شماره پاسخ به بحران شهرستان بیش از ۵۰ هزار تماس دریافت کرده است. با راه اندازی مرکز ۹۸۸ انتظار می رود حجم تماس‌ها افزایش یابد.

اگر شخصی با ۹۸۸ تماس بگیرد و بحران سلامت روانی نداشته باشد، اما به دنبال منابع محلی سوء مصرف مواد باشد، پاسخ‌دهنده ۹۸۸ می‌تواند فوراً آن تماس را به متخصص دیگری در همان اتاق متصل کند. امید است که عملیات بی‌وقفه بین حوزه‌های تخصصی، در جایی که نیاز است و در مواقعی که نیاز است بتواند سرعت کمک به افراد را سریع‌تر کند.

  CDC تأیید می‌کند یک ساکن شهرستان ساکرامنتو به آبله میمون مبتلا است

ده کارمند تمام وقت و ۷۵ داوطلب آموزش دیده وجود دارند که به کارکنان سیستم ۹۸۸ کمک خواهند کرد. مشاورن این مرکز به چندین زبان صحبت می کنند و می توانند به خدمات ترجمه برای دیگران متصل شوند.

همچنین در اینجا چیزی وجود دارد که “مرکز ناوبری” نامیده می شود تا به تماس گیرندگان کمک کند تا مکان یابی کنند و با طیف کامل خدمات شهرستان ارتباط برقرار کنند.

در برخی از موارد نیز، تماس با ۹۸۸ می‌تواند مستقیماً به کلینیک‌های شهرستان منتقل شود، جایی که افراد می‌توانند برای غربالگری قرار ملاقات بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان