• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کارشناسان اف بی آی هشدار می‌دهند که در حال حاضر ، اخاذی، پسران نوجوان را هدف قرار می‌دهد

کارشناسان اف بی آی هشدار می‌دهند که در حال حاضر ، اخاذی، پسران نوجوان را هدف قرار می‌دهد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، ماه‌ها پس از اینکه یک نوجوان میشیگانی خود را به دلیل یک توطئه اخاذی کشت، ماموران فدرال و کارشناسان فناوری گفتند که خطر این نوع جنایت در حال افزایش است.

لری مگید، کارشناس فناوری و مدیر عامل ConnectSafely، گفت: “ما شاهد افزایش تعداد زیادی از جنایات از زمان کووید بوده ایم.”

مگید چندین دهه تجربه بررسی پروندها و مشکلات مرتبط با دنیای آنلاین را دارد. او در مورد هشدار FBI که اخیراً منتشر شده بیان می‌کند که در سن فرنسیسکو زنگ خطر به صدا در آمده است. این هشدار، نشان می دهد که جنایت جنسی در حال حاضر پسران نوجوان ۱۴ تا ۱۷ ساله را به عنوان قربانیان اصلی خود هدف قرار می دهد.

شان راگان در بیانیه‌ای نوشت: “این جنایات اثرات مخربی بر قربانیان و خانواده‌های آنها داشته است. ما باید با آگاه کردن قربانیان احتمالی و والدین آنها از تهدید به اخاذی، فعالیت این جنایتکاران را مختل کنیم.”

ماموران بر این باورند که مجرمان خارج از کشور، نوجوانان ناآگاه را فریب می دهند تا عکس های برهنه بفرستند. سپس تقاضای پول و تهدید به انتشار تصاویر در شبکه های اجتماعی می‌کنند.

به گفته مرکز ملی کودکان، این نوع جنایت در طول تاریخ بیشتر دختران جوان را هدف قرار داده است.

کارشناسان گفته‌اند، اغلب، کسانی که اخاذی‌های این چنین را مرتکب می‌شوند، حتی پس از برآورده شدن خواسته‌هایشان، تهدید به انتشار مطالب می‌کنند.

کارشناسان تاکید می کنند والدین باید با فرزندان خود در مورد خطرات اخاذی جنسی صحبت کنند تا احساس خجالت یک نوجوان به احساس ناامیدی و احتمالاً خودکشی تبدیل نشود.

  صلیب سرخ می‌گوید منابع ذخیره خون در پایین‌ترین سطح تاریخی است

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان