قیمت بنزین در ایالات متحده به پایین ترین حد در ۲ ماه گذشته رسید

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، قیمت بنزین در ایالات متحده در بحبوحه تورم بالا و تداوم تهاجم روسیه به اوکراین در حال کاهش است و روز سه شنبه به پایین ترین حد در دو ماه گذشته رسید.

به گزارش بلومبرگ ، داده های انجمن خودروی آمریکا نشان داد که میانگین قیمت بنزین در هر گالن در روز سه شنبه ۴٫۴۹۵ دلار بود که به پایین ترین حد در دو ماه اخیر رسید. در این میان، کارولینای جنوبی تنها ایالتی بود که در نقشه انجمن، قیمت بنزین را زیر ۴ دلار نشان می داد.

این کاهش قیمت زمانی اتفاق می افتد که کشور هنوز با تورم بالا دست و پنجه نرم می کند.

داده‌های وزارت کار که هفته گذشته منتشر شد نشان داد که تورم بیش از ۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است زیرا این کشور در حال پیگیری مسائل زنجیره تامین و درگیری بین‌المللی در اوکراین است که بر کالاها تأثیر بیشتری گذاشته است.

جو بایدن اخیراً از سفری به خاورمیانه که شامل یک سفر به عربستان سعودی نیز بود، بازگشت که در آنموضوعات نفت و انرژی مورد بحث قرار گرفته اند.

او هفته گذشته گفت که ما بحث خوبی در مورد تضمین امنیت انرژی جهانی و عرضه کافی نفت برای حمایت از رشد اقتصادی جهانی داشتیم و افزود که من تمام تلاشم را برای افزایش عرضه برای ایالات متحده آمریکا انجام می دهم..

با این حال، بایدن گفت هیچ برنامه فوری در مورد افزایش تولید نفت وجود ندارد.

اعضای دولت بایدن نیز می‌گویند که بعید است قیمت نفت در آینده قابل پیش بینی همچنان بالا بماند.

  تصادف وحشتناک در سن حوزه: یک کشته، دو زخمی، و یک مظنون که هنوز دستگیر نشده!

آموس هوخشتاین، هماهنگ کننده ویژه ریاست جمهوری برای امور انرژی بین المللی، اوایل این هفته گفت که معتقد است در هفته های آینده قیمت ملی بنزین نزدیک به ۴ دلار در هر گالن خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان