• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران نسبت به ابقای دراگان اسکوچیچ

واکنش افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران نسبت به ابقای دراگان اسکوچیچ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فوتبال ایران روزهای پرالتهابی را سپری کرد. پس از اینکه اخبار فراوانی مبنی بر جدایی احتمالی دراگان اسکوچیچ از تیم ملی به گوش رسید و حتی جلساتی نیز در فدراسیون به همین منظور برگزار شد، اما در نهایت سرمربی کروات در سمت خود ابقا شد.

در روزهایی که شایعات فراوانی مبنی بر احتمال جدایی اسکو به گوش می رسید، افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس یکی از چهره‌های خبرساز بود.

قطبی با انتشار پست های اینستاگرامی به صورت غیرمستقیم از علاقه خود برای نشستن روی نیمکت تیم ملی خبر داد و حتی در مصاحبه‌ای نیز اعلام کرد که توانایی نشستن روی نیمکت تیم ملی هر کشوری را دارد.

با این وجود، دراگان اسکوچیچ در سمت خود ابقا شد تا احتمال حضور قطبی روی نیمکت ایران و حضور در جام جهانی به طور کلی منتفی شود، هر چند که این سرمربی هرگز جزو گزینه های احتمالی برای جانشینی اسکوچیچ نبود.

قطبی نیز امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به حمایت از اسکوچیچ پرداخت. او تصویری از دراگان اسکوچیچ و قرعه تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک گذاشت و نوشت: “زمان اتحاد یک ملت است”.

در واقع قطبی با این پست در صفحه شخصی خود، خواستار حمایت از سرمربی کروات تیم ملی شده تا با فروکش بحران و اختلافات موجود، همگی برای موفقیت ملی پوشان در جام جهانی تلاش کنند.

  لئوناردو سانتوس: پپه را دوست دارم ولی الگوی من مهدی طارمی است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان