مقررات جدید برای ساکنان استاکتون در رابطه با کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، مقامات استاکتون گفتند که ساکنان شهر از روز سه‌شنبه موظفند مصرف آب خود را تا ۲۰ درصد کاهش دهند و پس از تصویب قطعنامه‌ای که شورای شهر در آن وضعیت اضطراری کمبود آب اعلام کرد، از مقررات مصرف آب اضافی پیروی کنند.

مقامات شهری اعلام کردند که بلافاصله، مشترکین آب شهری مجاز به آبیاری خارج از منزل بین ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر نیستند، آدرس‌های زوج و مکان‌های بدون نشانی و خیابان مشخص فقط در روزهای یکشنبه و چهارشنبه می‌توانند آبیاری کنند و آدرس‌های با شماره‌های فرد نیز فقط در روزهای سه شنبه و شنبه مجاز هستند در فضای باز آبیاری کنند.

همچنین آبیاری بیرونی نیز در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه مجاز نیست و آبیاری چمن های غیر کاربردی تجاری، صنعتی و سازمانی ممنوع است. چمن غیر کاربردی به معنای هر چمنی است که زینتی باشد و بطور منظم برای اهداف تفریحی انسان استفاده نشود.

شهر در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: استفاده از آب برای نیازهای فوری بهداشتی و ایمنی یا برای اطمینان از سلامت درختان و سایر کاشت های دائمی غیر چمن مجاز است. مقامات شهری گفتند افرادی که دومین تخلف آب را دریافت می کنند و بلافاصله مورد تخلف را اصلاح یا کاهش نمی دهند ممکن است روزانه تا ۱۰۰ دلار برای هر روز ادامه تخلف جریمه شوند.

فهرستی کاملی از مقررات و سیاست‌های مصرف آب را می‌توانید در از طریق فایل www.stocktonca.gov/files/News_2022_07_13_Water_Stage2.pdf مطالعه کنید.

  پلیس ساکرامنتو در جستجوی مظنون سرقت‌های مسلحانه Convenience Stores

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان