• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • تصمیم دونالد ترامپ برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده

تصمیم دونالد ترامپ برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده

پیام جوان: به نقل از کی تی وی یو و بر اساس گزارشی از New York Mag، به نظر می رسد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم خود را برای نامزدی در سال ۲۰۲۴ گرفته است و احساس می کند که می تواند برنده شود.

ترامپ در مصاحبه ای با اولیویا نوزی از New York Mag گفت: ببینید. “من بسیار مطمئن هستم که اگر تصمیم بگیرم نامزد شوم، برنده خواهم شد.”

ترامپ افزود: “خب، در ذهن خودم، من قبلاً این تصمیم را گرفته ام، بنابراین دیگر هیچ عاملی در کار نیست. در ذهن خودم، من قبلاً این تصمیم را گرفته ام.”

به گزارش New York Mag تنها تصمیمی که برای ترامپ باقی می ماند این است که چه زمانی، لحظه‌ی اجرای رسمی این تصمیم خواهد بود.

بر اساس مصاحبه، ترامپ گفت که او قبل یا بعد از انتخابات میان دوره ای ۲۰۲۲ تصمیم خود را اعلام می‌کند. او گفت: “این تصمیم بزرگ من خواهد بود.”

ترامپ اضافه کرد که از مخالفت با دیگر اعضای حزب جمهوری خواه، از جمله رون دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بسیاری آن را محبوب آینده جمهوریخواهان می دانند، احساس نگرانی نمی کند.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا او دیسانتیس را یک رقیب می‌داند، گفت: «من این را احساس نمی‌کنم. من رون را تایید کردم، او در جایگاه ۳ بود، و به محض اینکه او را تایید کردم، به مقام اول رسید.”

او گفت که می داند چه کاری می خواهد انجام دهد، اما قوانین مالی مبارزات انتخاباتی او را از گفتن بیش از حد جزئیات در این مرحله منع می کند.

  آب شفاف دریاچه تاهو تیره‌تر می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان