• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • انتقاد به بودجه اختصاصی برای ساخت بنای یادبود سن حوزه به یاد افسران پلیس کشته شده

انتقاد به بودجه اختصاصی برای ساخت بنای یادبود سن حوزه به یاد افسران پلیس کشته شده

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، شهر سن حوزه در حال ایجاد یک بنای یادبود برای افسران خود است که در حین انجام وظیفه کشته شده اند، اما برخی از منتقدان می گویند مقدار پولی که برای تکمیل این پروژه صرف می شود بسیار زیاد است.

ایده ایجاد این بنای یادبود در سال ۲۰۰۷ آغاز شد که به افتخار افسران پلیس سن حوزه که در حین انجام وظیفه کشته شدند، خواهد بود. اکنون که این بنای تاریخی در حال تکمیل شدن است، کیانا سیمونز، مدافع جامعه، می‌گوید که با مقامات شهری درباره تامین مالی این پروژه مخالف است.

پلیس سن حوزه می گوید که این بنای تاریخی با همکاری اعضای شورای شهر، ادارات مختلف شهر، بنیاد پلیس سن حوزه و سایر حامیان آن صورت گرفته است.

اداره پلیس در بخشی از بیانیه ای اعلام کرد:

SJPD از این پروژه حمایت می کند و از اینکه آن را در مقابل ساختمان اداره پلیس قرار می دهد، قدردانی می کند. این به عنوان یادآوری روزانه برای بازدیدکنندگان و پرسنل SJPD از فداکاری ۱۳ افسر پلیس سن حوزه است که جان خود را در حین خدمت از دست داده اند.

اما در مقابل، کیانا سیمونز، یکی از بنیانگذاران و رئیس مجموعه HERO در انتقاد از بودجه صرف شده برای این پروژه می‌گوید در جامعه ای که من بخشی از آن هستم، هزینه‌ی نیم میلیون دلار برای یک بنای یادبود به نظر غیر واجب می‌رسد. به نظر می رسید که چیزهای بیشتری در شهر در جریان است که می تواند از این بودجه به شدت استفاده کند. سرمایه گذاری در مدارس، در بخش سلامت روان، در موضوع مسکن انتقالی و بسیاری خدمات دیگر، مواردی هستند که جامعه ما به شدت به آنها نیاز دارد.

  تست مثبت کووید برای 11 کارمند بیمارستان اوکلند پس از شرکت در مراسم عروسی

شهر می گوید طراحی و محوطه سازی این بنای تاریخی ۲۷۲۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت، در حالی که پاکسازی سایت و ساخت آن ۳۵۴۰۰۰ دلار برآورد شده است. پیش بینی می شود اجرای این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

شهر می‌گوید این مکان به این دلیل انتخاب شده است که هر کسی که از آنجا عبور کند می‌تواند آن را ببیند، و این یادآوری برای همه در مورد فداکاری این افسران است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان