• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • میلان اشکرینیار، ستاره اسلواک اینتر فصل بعد برای تیم پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد

میلان اشکرینیار، ستاره اسلواک اینتر فصل بعد برای تیم پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در هفته های اخیر مذاکرات فشرده ای بین دو باشگاه اینتر و پاری سن ژرمن برای انتقال میلان اشکرینیار به پاریس انجام شد و به نظر در نهایت توافق نهایی بین طرفین حاصل شده است. نراتزوری باید یکی از ستاره های خود را در فصل تابستان بفروشد و حداقل ۶۰ میلیون یورو از این پنجره نقل و انتقالاتی درآمد داشته باشد تا تراز مالی این باشگاه در نقطه مناسبی قرار گیرد.

به نظر می رسد با توجه به طولانی شدن روند مذاکرات، مدیران اینتر در روزهای اخیر تقاضای مالی هنگفت خود را کاهش داده و حاضر شدند میلان اشکرینیار را در نهایت به جای ۸۰ میلیون یورو که قیمت اولیه این باشگاه بود، به قیمت ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو به فروش برساند.

نشریه اکیپ فرانسه امروز با انتشار گزارشی مدعی شد دیروز توافق میان دو باشگاه اینتر و پاری سن ژرمن انجام شده و به نظر می رسد فصل بعد میلان اشکرینیار قطعا در لیگ فرانسه توپ خواهد زد. رقم توافق بین طرفین ۶۰ میلیون به اضافه پنج میلیون پاداش نهایی شده است. بازیکن ۷۲ ساعت آینده به پاریس سفر خواهد کرد تا تست های پزشکی خود را انجام دهد و رسما لباس پاری سن ژرمن را به تن کند. میلان اشکرینیار دیشب در دیدار تدارکاتی اینتر نیز غایب بود و به نظر جدایی او بعد از پنج سال از این تیم قطعی شده است.

  استیون جرارد رسماً هدایت باشگاه استون ویلا را برعهده گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان