کالیفرنیا در رتبه نهم مرگ عابران پیاده در ایالات متحده قرار دارد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، یک مطالعه ملی که روز سه‌شنبه منتشر شد، می‌گوید کالیفرنیا از نظر تعداد افرادی که در حین پیاده روی دچار حادثه شده و جان خود را ازدست داده‌اند، در رتبه ۹ قرار دارد. مرگ و میر عابران پیاده در سراسر کشور افزایش یافته است و در سن حوزه، ۲۱ نفر در سال جاری تاکنون دچار حادثه شده و کشته شده اند.

کشته شدن مردم توسط اتومبیل فقط یک مشکل در کالیفرنیا نیست، اگرچه این ایالت در رتبه‌ای بالا در کل کشور قرار دارد. تقاطع جاده های سنتر و تولی، به یکی از خطرناک ترین نقاط برای عابران پیاده در سن حوزه تبدیل شده است.

انوراگ پانده، استاد مهندسی عمران و محیط زیست Cal Poly San Luis Obispo، می‌گوید بزرگترین مسئله این است که ما حرکت خودرو را حتی در شهرهایمان در اولویت قرار می دهیم.

گزارش‌ها می‌گویند در سال ۲۰۲۰، نزدیک به ۱۸ نفر در روز هنگام راه رفتن در ایالات متحده مورد حادثه قرار گرفته و کشته می شوند. تحقیقات نشان می دهد که مرگ و میر عابران پیاده از سال ۲۰۰۹، پس از سال ها بهبود، ۶۲ درصد افزایش یافته است.

پانده می‌گوید در خیابان‌های شهرمان برای حدود نیم مایل مسیر عابر پیاده نداریم. این چه چیزی را تشویق می‌کند؟ مردم را تشویق می‌کند تا در خیابان‌های میانی راه بروند، آنها مجبور می‌شوند در خیابان‌ها و در بلوک‌های میانی رفت و آمد کنند. این باعث ایجاد خطر می‌شود، و شما واقعا نمی توانید عابران پیاده را مقصر بدانید.

وی می گوید که رهبران محلی باید متعهد به تغییر شیوه رانندگی مردم در شهرها و ایجاد سیستمی باشند که آن را برای همه، از جمله عابران پیاده و دوچرخه سواران، ایمن کند.

  سقوط تسلا از یک صخره در Devil's Slide چهار مصدوم برجای گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان