• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • چلسی و بررسی شرایط خرید رافائل لیائو، ستاره میلان، در پنجره تابستانی

چلسی و بررسی شرایط خرید رافائل لیائو، ستاره میلان، در پنجره تابستانی

به گزارش “ورزش سه”، چلسی قصد دارد تیمش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای فصل بعد تقویت کند و به دنبال گزینه‌های مدنظر توماس توخل است.
اصلی‌ترین معضل این تیم در فصل آینده در خط دفاعی است که با جدایی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن و همچنین اصرار سزار آسپیلیکوئتا به ترک استمفوردبریج به نقطه ضعف اصلی آنها تبدیل شده است.

آنها پیش از این قصد داشتند ماتیس دی‌لیخت را از یوونتوس به خدمت بگیرند که با پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ برای این مدافع هلندی از کورس رقابت خارج شدند.

با این حال، گزینه بعدی آنها باز هم از سری A بود و گفته می‌شود که این تیم در یک قدمی جذب کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی، قرار دارد و این انتقال طی ۲۴ ساعت آینده نهایی خواهد شد.

اما به نظر می‌رسد که این آخرین بازیکن مدنظر آنها از لیگ ایتالیا نیست و مدیران این باشگاه لندنی قصد دارند پیشنهادی را نیز برای جذب لیائو به میلان ارائه کنند.
این بازیکن فصل گذشته جایزه بهترین بازیکن سری A را از آن خود کرد. او بند فسخ ۱۵۰ میلیون یورویی در قراردادش دارد که تا ژوئن ۲۰۲۴ ادامه دارد.

باشگاه میلان مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن را آغاز کرده اما این صحبت‌ها برای مدتی طولانی و بدون هیچ توافق خاصی در جریان بوده است و همین موضوع به شایعات پیرامون جدایی این بازیکن از میلان دامن می‌زند.

لیائو در حال حاضر ۱٫۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و میلان آماده است تا این مبلغ را به شش میلیون یورو برساند. آنها همچنین بند فسخ این بازیکن را به ۱۰۰ میلیون یورو کاهش خواهند داد اما باید دید که تصمیم او در قبال پیشنهاد چلسی چه خواهد بود.

  بازیکن محبوب کرونایی یحیی به تمرینات پرسپولیس بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان