• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بازی خریدهای جدید لیورپول مقابل منچستریونایتد
لیورپول

بازی خریدهای جدید لیورپول مقابل منچستریونایتد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اردوی پیش فصل لیورپول امروز و با دیداری دوستانه در تایلند مقابل منچستریونایتد شروع می شود. داروین نونیز، ستاره گران قیمت لیورپول و فابیو کاروالیو، دیگر خرید مرسی سایدی ها در این دیدار در ترکیب حضور خواهند داشت و یورگن کلوپ تاکید کرد بازی کردن در مقابل منچستریونایتد تحت هر شرایطی برای هواداران جذاب است.

یورگن کلوپ گفت: “بازیکنان حاضر در اردوی تیم های ملی روز دوشنبه تمرینات را با ما شروع کردند، اما همانطور که می‌توانید تصور کنید آنها در فرم فوق‌العاده قرار دارند و البته این برای من جای تعجب نیست. پس این بازیکنان برابر منچستریونایتد کمی فرصت بازی خواهند داشت. البته در طول بازی تغییرات زیادی ایجاد خواهیم کرد. ما به این کار نیاز داریم.

اما این بازی در جریان اردوی پیش فصل لیورپول برای ما مهم است، بنابراین ما این روش را امتحان خواهیم کرد و البته نباید فراموش کرد هر مسابقه ای مقابل یونایتد همیشه خوب و جذاب است. این بدان معناست که داروین نونیز در ترکیب خواهد بود و فابیو کاروالیو برای اولین بار برای ما بازی خواهد کرد و من مطمئن هستم که هواداران ما از این بابت خوشحال خواهند شد.

برنامه ما مقابل یونایتد این است که از همه بازیکنان استفاده کنیم. البته دیگو ژوتا به دلیل مشکل کوچکی که در اوایل تابستان داشت در این دیدار غایب است و البته مصدومیت او اتفاق جدی نیست.”

  صعود قطعی لیورپول پس از انجام 4 بازی در گروه مرگ و کسب 12 امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان