• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اعزام تیم‌های ملی اسنوکر در هر سه بخش مردان، زنان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه

اعزام تیم‌های ملی اسنوکر در هر سه بخش مردان، زنان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه

پیام جوان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، بر اساس تقویم فدراسیون جهانی، دوره جدید مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان آبان ماه به میزبانی ترکیه و در آنتالیا برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها همزمان در سه بخش مردان، بانوان و پیشکسوتان برگزار می‌شود و قرار است نمایندگان ایران هم در هر سه بخش حضور داشته باشند.

کامران شهلا مدیر تیم‌های ملی با اعلام این خبر گفت: ترکیب هر یک از تیم‌های اعزامی به ترکیه متشکل از سه اسنوکرباز خواهد بود. البته تنها حضور امیر سرخوش در ترکیب اعزامی قطعی و نهایی است. سایر ورزشکاران اعزامی هنوز مشخص نشده‌اند.

وی در مورد نحوه تعیین و معرفی ترکیب تیم‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: بر اساس رنکینگ ملی ورزشکاران، چهار نفر از بهترین‌ها در هر بخش را به اردوی آماده سازی دعوت می‌کنیم. در قالب این اردوهای تمرینی و بر اساس ارزیابی فنی، نفرات منتخب مشخص می‌شوند.

شهلا با یادآوری اینکه فدراسیون بولینگ و بیلیارد حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان در رده سنی زیر ۱۸ و ۲۱ سال (مردادماه – بخارست رومانی) را هم در برنامه دارد، خاطرنشان کرد: بعد از این رقابت‌ها، روند اردوها و انتخابی‌های داخلی برای مسابقات جهانی ترکیه و ترکیب اعزامی به آن آغاز می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی با اشاره به جایگاه ایران در رنکینگ جهانی و اینکه رده دوم و نهم مردان و بانوان جهان در اختیار ایران است، ابراز امیدواری کرد که شرکت در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان به حفظ و حتی بهبود این جایگاه‌ها کمک کند.

  احتمال خروج آلفارومئو از فرمول یک در پایان فصل 2023

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان