• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کارشناسان بی اریا درباره کیفیت بد هوا ناشی از آتش سوز‌های اخیر هشدار می‌دهند

کارشناسان بی اریا درباره کیفیت بد هوا ناشی از آتش سوز‌های اخیر هشدار می‌دهند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، آتش سوزی در یوسمیتی، شهرستان کالاوراس و شهرستان کنترا کوستا شرقی اکنون دود را به بی اریا می فرستد و کیفیت هوا را در اطراف این منطقه تحت تاثیر قرار می دهد.

دود در آسمان، تنفس را برای برخی از مردم پیتسبورگ سخت می کند. بوی بسیار بدی نیز در فضا پخش است به شکلی که خیلی از افراد تصمیم گرفتند در خانه بمانند.

دود ناشی از آتش سوزی Washburn که در پارک ملی یوسمیتی در حال سوختن است، یک هشدار کیفیت هوا را برای East bay و North bay ایجاد کرد.

والتر والاس از ناحیه مدیریت کیفیت هوای بی اریا می‌گوید: «انتظار نمی‌رود نیاز باشد هشدار Spare the Air را اعلام کنیم، اما می‌خواهیم مطمئن شویم که حواسمان به شرایط آب و هوایی هست و به مردم اطلاع می‌دهیم که ممکن است برخی اثرات موضعی را گزارش کنیم».

در حالی که برخی از مناطق فقط دود را دیدند، پیتسبورگ آن را بویید

ترکیبی از آتش سوزی Washburn و آتش سوزی Marsh در پیتسبورگ در یک نیروگاه از کار افتاده که در آخر هفته دوباره شعله ور شد، باعث می شود کیفیت هوا به سطوحی برسد که برای گروه های حساس، ناسالم گزارش شود.

دکتر تام دیلی، رئیس بخش ریه Kaiser Permanente گفت که این برای هیچ کس ایمن نیست و “مثل کشیدن یک چهارم پاکت سیگار در روز است.”

او استفاده از ماسک N95 را در خارج از منزل، اطمینان از بسته بودن پنجره ها و محدود کردن ورزش را پیشنهاد می کند.

او همچنین بر اهمیت آمادگی برای آتش سوزی بعدی تاکید می کند.

  3 نفر در یک کازینوی زیرزمینی در سن حوزه دستگیر شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان