• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • با مصرف این دمنوش ها پوستتان را جوان و شاداب کنید

با مصرف این دمنوش ها پوستتان را جوان و شاداب کنید

پیام جوان: در حالت کلی انواع و اقسام چای‌هایی وجود دارند که برای جوان سازی و شادابی پوست شما بسیار کاربردی و تأثیرگذار هستند

به گزارش فرتاک، قبل از هر چیزی ما برای شما کاربران زیبایی پسند پوست‌ها را دسته بندی کرده و به شما می‌گوئیم که چند نوع پوست وجود دارد و چه نوع چای‌هایی برای این نوع پوست‌ها مؤثر است و در نهایت به تشریح بعضی از آنها می‌پردازیم تا آگاهانه با گزینه مناسب‌تری پوست صورت خود را درمان کنید.

مناسب‌ترین چای برای پوست‌های خشک:
پوست شما هر آنچه در درون اندام‌های بدن‌تان اتفاق می‌افتد نشانه‌هایی بروز می‌دهد چنانچه پوست خشکی دارید می‌توانید از گیاهان آبدار و باطراوت مانند یونجه، گل رز، گل ختمی، گزنه، بابونه، گل گاوزبان، گل شاه پسند و همچنین جنسینگ هندی استفاده کنید.

مناسب‌ترین چای برای پوست‌های چرب:
چنانچه پوست چربی دارید بایستی از آن دسته گیاهانی برای پوست خود استفاده کنید که نقشی در متعادل سازی پوست دارند گیاهان خنک و پاکسازی کننده مانند بومادران، چای ترش، بادرنجبوبه، شقایق، شقایق، ریشه بابا آدم و برگ چای مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌های چرب می‌باشند.

مناسب‌ترین چای برای پوست‌های ترکیبی:
یکی از مشکل‌ترین کارهایی که برای حفظ سلامتی پوست به شمار می‌رود متعادل سازی پوست‌های مختلط است و شما باید تمرکزتان روی مواردی باشد که از طریق تغذیه مناسب به متعادل سازی پوست منجر می‌شود برای این نوع پوست‌ها گیاهانی همچون برگ گزنه، بابونه و ریشه قاصدک کمک کننده هستند.

۱۲ دمنوش که پوست را درخشان می‌کنند:

– چای دمنوش بابونه
– چای دمنوش گل یاس
– چای سبز
– چای ریبوس
– چای سیاه
– چای قاصدک
– چای دمنوش زنجبیل
– چای نعناع
– چای سفید
– چای اولونگ
– چای دمنوش کامبوچا
– چای دمنوش ماچا

  نقش حفاظتی ویتامین D در برابر حملات آسم

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان