• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • باشگاه لندنی با قیمت یک دهه پیش حاضر به واگذاری سزار آسپلیکوئتا خواهد شد

باشگاه لندنی با قیمت یک دهه پیش حاضر به واگذاری سزار آسپلیکوئتا خواهد شد

به گزارش “ورزش سه”، هفته گذشته تاد بولی، مالک باشگاه چلسی در بارسلون حضور داشت و با مدیران بارسا ملاقات کرد. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، محور گفت و گوها در مورد فرانکی دی یونگ، سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو بود. بارسا از مدت ها پیش با آلونسو و آسپلیکوئتا به توافق شخصی رسیده و مذاکرات با مدیران سابق چلسی نیز خوب پیش رفته بود ولی با تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه لندنی، همه چیز منتفی شد. بارسا حالا باید سران جدید چلسی را راضی کند که کار ساده ای نخواهد بود.

نام هر دو بازیکن در فهرست تور آمریکای چلسی قرار گرفت و با این تیم به ایالات متحده رفتند. توماس توخل مخالف جدی جدایی آنهاست و سرمربی آلمانی به مدیران باشگاه گفته است که ترجیح می دهد هر دو مدافع را برای فصل پیش رو در اختیار داشته باشد.

بارسلونا از ابتدا گفته بود که قصد ندارد برای سزار آسپلیکوئتا هزینه کند و او را به عنوان بازیکن آزاد می خواهد. مدافع اسپانیایی از مدیر ورزشی سابق چلسی قول گرفته بود که در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی بارسا، قراردادش فسخ شود ولی این قول دیگر اعتباری ندارد. طبق ادعای دیلی میل، چلسی برای آسپلیکوئتا ۸ میلیون یورو می خواهد. در واقع یک دهه پیش این مدافع ۳۲ ساله از مارسی با ۸ میلیون یورو به چلسی پیوست و باشگاه لندنی با همان قیمت حاضر به واگذاری او خواهد شد.

  تغییر ساعت بازی‌های گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان