• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آغاز رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر منامه بحرین

آغاز رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر منامه بحرین

پیام جوان: به گزارش مهر، در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست کشت، آزاد قهرمانی آسیا، رضا مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرمرضا مؤمنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل خطیب الآنی از عراق با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد و دردور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ولادیسلاو نکاندروف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مؤمنی در این دیدار به مصاف مری بازاربایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدعلی عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ کشتی را مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان واگذار کرد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، عموزاد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین محمدآقایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۶ از سد ژاسولان بخولتانوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۸ ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. محمدآقایی در دیدار پایانی با مولام یاداو از هند کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر جئونگ اوک کیم از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد یلنور شیلدبای از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. یاری در این دیدار به مصاف سوبارو تاکاهارا از ژاپن می‌رود.

  بازیکن پاختاکور ازبکستان با عقد قراردادی برای یک فصل و نیم به پرسپولیس پیوست

در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر و در دو گروه ۴ و ۳ تیمی و به صورت دوره‌ای برگزار شد، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل نوربولات آدیل اولو از قرقیزستان پیروز شد. وی در دور دوم مقابل آشیش از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. نماینده ایران در دیدار پایانی با آشیش از هند کشتی می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان