• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شروع تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های کاپ آسیا با حضور ۱۳ بازیکن

شروع تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های کاپ آسیا با حضور ۱۳ بازیکن

پیام جوان: تیم ملی بسکتبال که پس از اتمام دیدارهای خود در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ (آلماتی و حلب) شامگاه چهارشنبه به ایران بازگشت از روز جمعه دور جدید تمریناتش را برای حضور در کاپ آسیا آغاز می‌کند.

۱۳ بازیکنی که ترکیب تیم ملی بسکتبال را در سفر به اردوی آماده سازی در صربستان و بعد از آن حضور در پنجره سوم انتخابی جام جهانی تشکیل دادند، ترکیب اردونشینان این تیم را در دور جدید تمرینات را تشکیل می‌دهند.

بدین ترتیب سجاد مشایخی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، متین آقاجان پور، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، محمد یوسف وند، ارسلان کاظمی، حامد حدادی، محمد حسن زاده و جلال آقامیری ۱۳ بازیکنی هستند که از فردا در تالار بسکتبال آزادی پیگیر تمرینات خود زیر نظر سعید ارمغانی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال پس از برگزاری سه جلسه تمرینی در تهران (یک جلسه جمعه و دو جلسه شنبه) شامگاه شنبه تهران را به مقصد محل برگزاری مسابقات ۲۰۲۲ کاپ آسیا در جاکارتا ترک می‌کند.

سی امین دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسیا طی روزهای ۲۱ تیرماه تا ۲ مردادماه (۱۲ تا ۲۴ جولای) در اندونزی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها پیش از این با عنوان مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شد.

دوره پیشین کاپ بسکتبال آسیا سال ۲۰۱۷ در بیروت برگزار شد که با قهرمانی استرالیا و نایب قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. طبق تقویم فیبا آسیا این رقابت‌ها باید هر دو سال یک بار برگزار شود اما به دلیل کرونا دوره جدید کاپ آسیا با چهار سال وقفه نسب به دوره قبل برگزار خواهد شد.

  آرسنال در انتظار دیه‌گو کاستا مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان