• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توافق نهایی رئال مادرید با سه ستاره برزیلی خود

توافق نهایی رئال مادرید با سه ستاره برزیلی خود

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از نهایی کردن خرید اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر، حالا روی تمدید قراردادها تمرکز کرده است. همه چیز از لوکا مودریچ شروع شد و ستاره کروات قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کرد. سپس با وینیسیوس تا ۲۰۲۷ به توافق رسیدند و روز گذشته اعلام شد که رودریگو، ستاره برزیلی جوان رئال هم برای تمدید تا ۲۰۲۸ به توافق رسیده است.

مارکا امروز خبر داد که توافق با ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال هم نهایی شده و او نیز همچون رودریگو تا ۲۰۲۸ ماندگار خواهد بود. برای هر سه بازیکن برزیلی بند فسخ یک میلیارد یورویی در نظر گرفته شده است.

رودریگو و میلیتائو سال ۲۰۱۹ به رئال پیوستند و حالا رئال روی آنها برای طولانی‌مدت حساب باز کرده است. رودریگو به خصوص در یک سال گذشته متحول شده و تحول میلیتائو نیز از مقطع پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ شروع شد، زمانی که زیدان به‌خاطر مصدومیت سرخیو راموس به وی میدان داد و او هم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

مدیران رئال از این پس روی تمدید قرارداد با آندری لونین (گلر اوکراینی)، کریم بنزما، فده والورده و نیز تیبو کورتوا تمرکز خواهند کرد. با همه این بازکینان توافق شفاهی صورت گرفته است.

 

 

 

 

  رئال مادرید همچنان به دنبال کیلیان امباپه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان