نیاز اساسی مرکز خون استنفورد به دریافت خون از اهداکنندگان

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، مرکز خون استنفورد (SBC) در حال حاضر با نیاز فوری به همه گروه‌های خونی، به‌ویژه نوع O منفی مواجه است و از ساکنان بی اریا می‌خواهد تا برای رفع این نیاز به آنها یاری کنند.

رنه گیپسون، مدیر خدمات اهدایی در SBC گفت: «تابستان همیشه زمان دشواری برای جمع آوری اهدای خون است. ما معمولاً در این زمان از سال شاهد کاهش اهداکنندگان هستیم که می‌تواند بر مراقبت از بیماران نیازمند تأثیر بگذارد.»

این مرکز گفت که نوع O منفی یکی از گروه های خونی است که اغلب مورد نیاز است.

گیپسون گفت: «قبل از شروع فعالیت‌های تابستانی یا تعطیلات خانوادگی، ما از جامعه می‌خواهیم که برای کمک به حفظ عرضه ثابت در تعطیلات آخر هفته و در ماه‌های آینده، یک قرار ملاقات برای اهدای خون تریب دهند. اهداکنندگان تشویق می‌شوند تا در یکی از سه مکان مرکز اهدا در کمپبل، منلو پارک یا ماونتین ویو حضور پیدا کنند.

این مراکز هفت روز هفته باز هستند. آنها در ۲۹۵ E. Hamilton Avenue در کمپبل، ۴۴۵ Burgess Drive Suite 100 در Menlo Park، و ۵۱۵ South Drive Suite 20 در Mountain View قرار دارند.

برای تعیین وقت قبلی با شماره ۸۸۸۷۲۳۷۸۳۱ تماس بگیرید. همچنین تعدادی واحد سیار در دسترس عموم خواهد بود، از جمله در Milpitas، Pleasanton، San Jose و Sunnyvale.

اهداکنندگان باید در سلامت کامل و بدون علائم سرماخوردگی، آنفولانزا یا کووید باشند. قبل از اهدا، حتماً خوب غذا بخورید، مایعات بنوشید و لطفاً برای اهدای خود یک کارت شناسایی عکس‌دار همراه داشته باشید.

  آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان