• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ساکنین سن فرنسیسکو می‌گویند برای اینکه «ثروتمند» شناخته شوید به ۵٫۱ میلیون دلار نیاز دارید

ساکنین سن فرنسیسکو می‌گویند برای اینکه «ثروتمند» شناخته شوید به ۵٫۱ میلیون دلار نیاز دارید

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، برخی از ساکنان سن فرنسیسکو بر این باورند که طبق یک نظرسنجی اخیر، به طور متوسط ​​ارزش خالص ۵٫۱ میلیون دلار برای ثروتمند شدن و ۱٫۷ میلیون دلار برای در نظر گرفتن “راحتی مالی” لازم است.

این رقم، یک میلیون دلار بیشتر از آنچه پاسخ دهندگان در نظرسنجی سالانه ثروت مدرن که توسط چارلز شواب منتشر شد می‌باشد. در این نظرسنجی، پاسخ دهندگان سن فرنسیسکو اعلام کرده بودند که یک فرد به طور متوسط ​​به ۳٫۸ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ و ۴٫۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ نیاز دارد تا “ثروتمند” شناخته شود.

بر اساس این مطالعه، معیار “راحتی مالی” نیز از ۱٫۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به ۱٫۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

استاندارد ثروت و آسایش مالی در سن فرنسیسکو بسیار بالاتر از میانگین ملی است. میانگین دارایی خالص مورد نیاز برای در نظر گرفتن “ثروتمند” و “از نظر مالی راحت بودن” در سراسر کشور به ترتیب ۲٫۲ میلیون دلار و ۷۷۴۰۰۰ دلار است.

این نظرسنجی همچنین به چگونگی تأثیر ارزش‌های شخصی بر نحوه خرج کردن پول توسط افراد پرداخت.

اکثریت ساکنان سن فرنسیسکو که مورد بررسی قرار گرفتند، اعلام کردند که استفاده از پول‌شان در جهت پاسخ به اهدافی که برای آنها مهم است، یک اولویت کلیدی است. این شامل خرید محصولات از برندهایی بود که با اعتقادات آنها همسو بود.

بیش از ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان نیز مایل به پرداخت بیشتر برای محصولات محلی، محصولاتی که بخشی از قیمت آن صرف امور خیریه می شود و محصولات ساخته شده از مواد بازیافتی بودند.

  پلیس شهر ردوود برای یافتن دختر 14 ساله گم شده به دنبال کمک است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان