تلاش سن حوزه برای جذب و استخدام حداقل ۸۰۰ نیروی کار جدید

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، کمبود نیروی کار در سراسر کشور فقط بر بخش خصوصی تأثیر نمی گذارد. دولت‌های محلی نیز در یافتن کارمند با مشکل مواجه هستند و با تغییر چشم‌انداز نیروی کار مواجه هستند.

انتظار می‌رود در سن حوزه، شورای شهر در روز سه‌شنبه اجرای یک برنامه آزمایشی را تمدید کند که به کارگران فعلی، در صورتی که یک نیروی شغلی جدیدی را معرفی کنند که در نهایت استخدام شود ۱۵۰۰ دلار پاداش می‌دهد.

پاداش نقدی، تنها یکی از برنامه‌هایی است که شهر برای پر کردن نزدیک به ۸۰۰ موقعیت آزاد شغلی خود انجام می دهد.

در مجموع، شهر سن حوزه نزدیک به ۷۰۰۰ موقعیت شغلی دارد، اما از هر ۱۰ پست، یک مورد پر نشده است. نرخ فعلی فرصت های شغلی حدود ۱۳ درصد است.

نیازهای شهر از فناوری اطلاعات گرفته تا مراقبت از حیوانات تا بازرسی ساختمان و رعایت ایمنی عمومی بسیار زیاد است و شهر نمی تواند به اندازه کافی نیروهای واجد شرایط را پیدا کند.

کلی پارملی، دستیار مدیر منابع انسانی سن حوزه می‌گوید در برخی جاها کمبود نیروی کار جدی‌تر است، به عنوان مثال در حوزه‌های تجاری.

از سال ۲۰۱۳، شهر به کارکنان فعلی ۵۰۰ دلار پاداش معرفی نیروی کار ماهر پرداخت می‌کرد، اما در فوریه سال جاری، شهر این مبلغ را به ۱۵۰۰ دلار افزایش داد. این تنها یکی از برنامه‌هایی است که شهر برای تکمیل رتبه‌های خود انجام می‌دهد.

روز سه شنبه، از شورای شهر خواسته می شود تا برنامه تشویقی پاداش اضافی را حداقل تا پایان سال تمدید کند.

ادارات شهری که بیشترین نیاز به نیروی کار جدید را دارند شامل خدمات تفریحی پارک ها، خدمات محیطی، حمل و نقل، کارهای عمومی و ساختمان، برنامه ریزی و اجرای قوانین است.

  اولین قتل سال ۲۰۲۳ Fremont ثبت شد

شهر می‌گوید که هر روز پست‌های جدیدی به وب سایت خود اضافه می‌کند، بنابراین، اگر به‌دنبال شغل جدیدی هستید، هر روز آن را بررسی کنید.

www.sanjoseca.gov/your-government/departments-offices/human-resources/employment/apply-for-a-job-4903

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان