این قوانین از اول جولای در کالیفرنیا اجرایی می‌شوند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، دو قانون کالیفرنیا که اخیراً امضا شده‌اند و بر برنامه مدارس و مقررات اسلحه تأثیر می‌گذارند، از اول جولای اجرایی خواهند شد.

طبق گزارش Cal Matters ، قوانین جدید بخشی از ۷۷۰ لایحه‌ای است که فرماندار گاوین نیوسام در اکتبر سال گذشته امضا کرد .

از اول جولای، مدارس راهنمایی – از جمله مدارسی که به عنوان مدارس عادی فعالیت می کنند – نمی توانند قبل از ساعت ۸ صبح شروع به فعالیت کنند. هدف این قانون فراهم کردن خواب بیشتر برای نوجوانان با هدف ارتقای سلامت و رشد آنها است.

در حالی که این قانون، مناطق مدارس روستایی را مستثنی می کند، قوانین جدید همه دانش آموزان و معلمان دیگر را در طول سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۳ تحت تأثیر قرار می دهد.

قوانین مرتبط با اسلحه

در حالی که ایالات متحده با خشونت فزاینده ناشی از استفاده از اسلحه، دست و پنجه نرم می کند، قانونگذاران کالیفرنیا در نظر دارند اسلحه های بیشتری را از خیابان ها حذف کنند. با این حال، پیشرفت فناوری مانند چاپگرهای سه بعدی این کار را به یک کار دشوار تبدیل کرده است.

Pleasantonweekly.com یک “افزایش نجومی” را در تعداد تفنگ های ناشناس و دست ساز گزارش می دهد. این سلاح‌های غیرقانونی بدون شماره سریال، از طریق مجریان قانون غیرقابل ردیابی و دارای محبوبیت روزافزون در بین مجرمان هستند.

از اول جولای، کالیفرنیایی‌های نگران ممکن است اوضاع را به دست خود بگیرند. این لایحه به اعضای خانواده، معلمان، همکاران و کارفرمایان اجازه می‌دهد تا از قاضی درخواست کنند تا اسلحه‌های ناشناس را از مالکیت شخصی که به نظر آنها برای خود یا مردم خطرناک است، ضبط کند.

  شروع جشن سال نو قمری در سن حوزه با رقص شیر

به گفته مرکز حقوقی گیفوردز، اسلحه های غیرقابل ردیابی مانند تفنگ‌های بدون شماره سریال، به طور فزاینده ای توسط حلقه های قاچاق اسلحه در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند. در سال ۲۰۱۹، مقامات گفتند که یک پسر شانزده ساله در تیراندازی در مدرسه سانتا کلاریتا از این مدل اسلحه استفاده کرد و دو دانش آموز را کشت و سه نفر دیگر را مجروح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان