چگونه بخشش وام دانشجویی بر کالیفرنیا تأثیر می‌گذارد؟

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، در حالی که دولت حدود ۲۵ میلیارد دلار از بدهی دانشجویان فدرال را بخشیده است، تقریباً ۴۳ میلیون آمریکایی همچنان درگیر پرداخت حدود ۱٫۶ تریلیون دلار وام هستند.

در اوایل ماه جاری، بایدن بیان کرد که هنوز در حال بررسی کاهش بدهی دانشجویان فدرال است. گزارش های قبلی حاکی از آن است که انتظار می رود او ظرف دو ماه آینده تصمیم بگیرد. جزئیات در مورد طرح دقیق محدود است، اما منابع متعددی به The Hill گزارش داده‌اند که بایدن در نظر دارد حداقل ۱۰۰۰۰ دلار برای هر وام را حذف کند.

بخشش وام دانشجویی به هر شکلی که باشد، بدون شک بر وام گیرندگان، به ویژه کسانی که در کالیفرنیا زندگی می کنند، تأثیر می گذارد.

ایالت هایی با جمعیت بیشتر، مانند کالیفرنیا، بالاترین میزان بدهی وام دانشجویی فدرال را دارند.

ساکنان کالیفرنیا به تنهایی ۱۴۱٫۸ میلیارد دلار بدهی وام دانشجویی فدرال تا دسامبر ۲۰۲۱ دارند. این معادل تقریباً ۱٪ از کل بدهی ملی است. ساکنان تگزاس با ۱۲۰ میلیارد دلار دومین میزان بدهی را دارند.

طبق گزارش‌ها، متوسط بدهی وام‌گیرندگان وام دانشجویی در کالیفرنیا ۳۷۰۸۴ دلار است، در حالی که این بالاترین میانگین نیست؛ ساکنان منطقه کلمبیا به طور متوسط ​​۵۴۹۴۵ دلار بدهکار هستند که از میانگین ملی ۳۷۰۱۴ دلار بالاتر است.

بیش از ۳٫۸ میلیون دانشجو وام گیرنده در کالیفرنیا زندگی می کنند. در میان آنها، ۱۶ درصد کمتر از ۵۰۰۰ دلار بدهکار هستند در حالی که ۲۰ درصد دیگر بین ۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار بدهکار هستند. اگر دولت بایدن یک طرح کاهش بدهی ۱۰۰۰۰ دلاری به ازای هر وام گیرنده را تصویب کند، این بدان معناست که تقریباً ۶۱۱،۸۰۰ کالیفرنیایی می توانند کل بدهی خود را پاک کنند و تقریباً ۷۶۵،۰۰۰ ممکن است بین یک چهارم تا نیمی از بدهی‌شان بخشیده شود.

  قانونگذاران اعلام کردند مرخصی استعلاجی کووید برای کالیفرنیایی‌ها تمدید می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان