• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • میانگین قیمت بنزین معمولی در ایالات متحده ۴ سنت در هر گالن به نسبت دو هفته گذشته کاهش یافت

میانگین قیمت بنزین معمولی در ایالات متحده ۴ سنت در هر گالن به نسبت دو هفته گذشته کاهش یافت

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، از آنجایی که افزایش بی رویه هزینه های سوخت همچنان به کیف پول ها در ایالات متحده فشار وارد می‌کند، قیمت ها در نهایت شروع به کاهش کردند.

روز یکشنبه گزارش شد که میانگین قیمت بنزین معمولی در ایالات متحده ۴ سنت در هر گالن به نسبت دو هفته گذشته کاهش یافت و به ۵٫۰۵ دلار برای گرید معمولی رسید. تریلبی لاندبرگ، تحلیلگر صنعت گفت، این اولین کاهش در ۹ هفته گذشته بود و با کاهش قیمت نفت در بحبوحه ترس از تورم جهانی همراه شد.

لوندبرگ گفت: «از آنجایی که قیمت‌های پایین‌تر بنزین از طریق توزیع به خرده‌فروشی راه پیدا می‌کند، مصرف‌کنندگان احتمالاً در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت بیشتری خواهند بود.»

میانگین قیمت‌ها اما در روز جمعه هنوز نزدیک به ۲ دلار بالاتر از یک سال قبل بود.

در ژوئن ۲۰۲۱ بنزین به طور متوسط ​​۳٫۰۷ دلار در هر گالن در سطح ملی بود.

AAA گزارش داد: «قیمت نفت خام در این هفته در بحبوحه نگرانی های گسترده بازار در مورد احتمال کاهش یا توقف رشد اقتصادی به دلیل افزایش نرخ بهره و تورم، کاهش یافته است.» نرخ رشد اقتصادی پایین‌تر از حد انتظار می‌تواند باعث کاهش تقاضای نفت شود و قیمت‌ها را به تبعیت از آن سوق دهد.»

در روز پنجشنبه، AAA،گفت که بیشترین کاهش قیمت در کشور در واشنگتن دی سی بوده است.

در سراسر کشور، بالاترین میانگین قیمت بنزین معمولی در منطقه خلیج سن فرنسیسکو با ۶٫۳۹ دلار در هر گالن و کمترین میانگین نیز در باتون روژ، لوئیزیانا با ۴٫۳۹ دلار در هر گالن است.

  لیستی از محبوب‌ترین مناطقی که اهالی کالیفرنیا برای زندگی کم هزینه‌تر به آنجا نقل مکان می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان