• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • افت محسوس و فاصله کم ستاره اسپانیایی رئال مادرید با ترک این تیم

افت محسوس و فاصله کم ستاره اسپانیایی رئال مادرید با ترک این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مارکو آسنسیو در ماه های ابتدایی حضور در ترکیب رئال مادرید اینقدر فوق العاده کار کرد که برخی او را یکی از نامزدهای دریافت جوایز فردی در سال های پیش رو دانستند. اما یک مصدومیت طولانی مدت باعث افت محسوس آسنسیو شد و حالا این ستاره اسپانیایی فاصله ای تا ترک رئال مادرید ندارد. حالا هوراسیو گاگیولی در مورد شرایط فعلی این بازیکن و البته توافق آسنسیو در گذشته با بارسلونا صحبت کرده است.

هوراسیو گاگیولی گفت: “چند روز پیش مارکو آسنسیو را در تمرینات تیم ملی اسپانیا دیدم و شرایط این بازیکن خوب بود. مصدومیت باعث نشد مارکو آسنسیو توانایی های خود را از دست بدهد و او مسیر خود را پیدا کرده تا دوباره به روزهای اوج بازگردد. کلاهم را به احترام لوئیس انریکه از سر برمی دارم و او کسی است که در مسیر تولد دوباره مارکو آسنسیو نقش آفرینی کرده است. من به مارکو اعتقاد دارم، اما رئال مادرید اگر تصمیم بگیرد این بازیکن را بفروشد دیگر مسئولیت با خود آنهاست و در حقیقت حرف آخر را همیشه باشگاه خواهد زد.

احتمال تغییر تیم در فصل تابستان؟ مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید است و اگر حداقل فرصت مورد نیاز به او داده شود، می تواند در ترکیب این تیم روزهای درخشانی را رقم بزند. در گذشته انتقال مارکو آسنسیو به بارسلونا به طور کامل نهایی شده بود، اما پروژه ای که رئال مادرید ارائه داد غیرقابل چشم پوشی بود.”

  چیکینیو، هافبک پرتغالی بنفیکا : می‌توانیم در سن‌سیرو سه گل به ثمر برسانیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان