مالیات بنزین در کالیفرنیا از ۱ جولای افزایش می‌یابد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، پس از اینکه رهبران قانونگذار پیشنهاد فرماندار گاوین نیوسام را برای تعلیق افزایش برای کمک به رانندگان برای مقابله با افزایش سرسام آور قیمت بنزین، رد کردند، مالیات بنزین کالیفرنیا قرار است در اول جولای افزایش یابد.

میزان افزایش چقدر است؟

افزایش مالیات سالانه بر بنزین قرار است در ۱ جولای ۲۰۲۲ با افزایش ۵٫۶ درصدی انجام شود. این باعث می شود مالیات فعلی به ۵۳٫۹ سنت در هر گالن برسد که یک جهش ۲٫۸ سنت است.

زمانی که افزایش تورمی اعمال شود، رانندگان نزدیک به ۳ سنت بیشتر به ازای هر گالن پرداخت خواهند کرد. این مالیات بر قیمت بنزین در کالیفرنیا است که به طور متوسط ​​حدود ۶٫۴۰ دلار در هر گالن است.

چرا این افزایش قیمت اتفاق می‌افتد؟

این افزایش خودکار به دلیل لایحه ۱ سنا است که در سال ۲۰۱۷ به تصویب رسید و هر سال مالیات غیر مستقیم سوخت را افزایش می دهد.

قیمت های کالیفرنیا در مقایسه با سایر نقاط کشور چگونه است؟

کالیفرنیا در حال حاضر بالاترین مالیات بر بنزین را در ایالات متحده دارد.

قیمت بنزین در کالیفرنیا بالاترین قیمت در کل ایالات متحده است و در برخی از مناطق این ایالت به ۷ دلار در هر گالن می رسد.

متوسط ​​قیمت هر گالن بنزین معمولی در لس آنجلس روز دوشنبه برای هفتمین بار در هشت روز گذشته پس از یک رگه طولانی افزایش که آن را به رکورد بالایی رساند، کاهش یافت و با چهار دهم سنت کاهش به ۶٫۴۱۸ دلار رسید.

قیمت اورنج کانتی نیز برای هفتمین بار در هشت روز گذشته کاهش یافت و با ۱٫۲ سنت کاهش به ۶٫۳۴۸ دلار رسید. همچنین قبل از سقوط در ۱۳ جون رکوردی را برای ۱۶ روز متوالی ثبت کرد. میانگین قیمت اورنج کانتی ۶ سنت کمتر از یک هفته قبل است.

  آتش‌سوزی احتمالاً ناشی از آتش‌بازی به دو خانه در Antioch آسیب رساند

درآمد ناشی از این افزایش قیمت در کجا مصرف می‌شود؟

به گفته دولت، بیشتر پول برای تعمیر چاله‌ها و بازسازی جاده‌ها و پل‌ها و بهبود حمل‌ونقل عمومی مصرف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان