• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • هزینه‌های مراقبت از کودک در کالیفرنیا می‌تواند به ۳۳۰۰ دلار در ماه برسد

هزینه‌های مراقبت از کودک در کالیفرنیا می‌تواند به ۳۳۰۰ دلار در ماه برسد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، یک نظرسنجی نشان داد که مراقبت از کودکان در کالیفرنیا از گران‌ترین خدمات در سرتاسر ایالات متحده است. طبق نظرسنجی Care.com، هزینه مراقبت از کودکان در کالیفرنیا و در سال ۲۰۲۲  رتبه ۴ را در کشور از نظر هزینه های مراقبت دارد.

این نظرسنجی نشان داد که نرخ هفتگی یک پرستار بچه تمام وقت در کالیفرنیا ۸۲۹ دلار است. وقتی آن را جمع کنید، به بیش از ۳۳۰۰ دلار در ماه می رسد.

هزینه استخدام یک پرستار بچه در کالیفرنیا ۱۹ درصد بالاتر از میانگین ملی ۶۹۴ دلار است.

مهدکودک گزینه بسیار مقرون به صرفه تری است، اما همچنان در کالیفرنیا گران است. طبق این نظرسنجی، نرخ هفتگی مهدکودک در یک مرکز مراقبت از کودکان ۲۸۶ دلار است که ۲۶ درصد بیشتر از میانگین ملی ۲۲۶ دلاری است.

میزان هزینه های مراقبت از کودک می تواند بر اساس سن کودک شما متفاوت باشد. یک مطالعه توسط موسسه سیاست اقتصادی نشان داد که هزینه نگهداری از یک نوزاد در کالیفرنیا به طور متوسط ​​۱۶۹۴۵ دلار در سال است که این مبلغ به بیش از ۱۴۰۰ دلار در ماه می رسد.

این گزارش بیان می‌کند که برای خانواده‌ای که درآمد متوسط ​​​​خانوار را دارد، مراقبت از کودکان ۲۵٪ از بودجه آنها را می خورد – و این در صورتی است که آنها فقط یک فرزند داشته باشند. یک خانواده متوسط ​​با دو فرزند، یکی شیرخوار و دیگری ۴ ساله، باید ماهیانه ۲۳۶۸ دلار هزینه مراقبت از کودکان بپردازد.

نظرسنجی Care.com بیان می‌کند که نقاطی در کشور که هزینه مراقبت از کودکان بیشتر از کالیفرنیا است، واشنگتن، ماساچوست و ناحیه کلمبیا هستند.

  راهنمای کامل نمایشگاه ایالتی کالیفرنیا؛ بازگشت پس از دو سال غیبت

کلورادو، اورگان، نیویورک، کانکتیکات، نیوجرسی و ورمونت در رتبه های بعدی قرار دارند.

در سراسر کشور، هزینه های مراقبت از کودکان در حال افزایش است. پنجاه و هشت درصد از خانواده ها انتظار دارند در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰۰۰۰ دلار برای مراقبت از کودکان خرج کنند که ۱۳ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است. در این بین، بیش از نیمی از خانواده ها می گویند که حداقل یک پنجم درآمد خود را صرف مراقبت از کودکان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان