هزاران پرواز در آستانه روز پدر لغو شدند

پیام جوان: به گزارش کرون۴، بیش از ۲۰۰۰ پرواز در داخل، یا خارج از ایالات متحده که قرار بود بین جمعه و یکشنبه انجام شود لغو شده و نزدیک به ۱۴۰۰۰ پرواز دیگر در آستانه روز پدر به تعویق افتاده اند.

وب سایت FlightAware گزارش کرد که ۱۴۷۳ پرواز در روز جمعه لغو و ۸۹۵۸ پرواز با تاخیر انجام شده است، همچنین ۸۱۸ پرواز در روز شنبه لغو شده و ۴۸۸۴ پرواز نیز در این روز تاخیر داشته‌اند. در ادامه، ۴۱۹ پروازی که برای یکشنبه برنامه ریزی شده بود از عصر شنبه لغو شده است.

این اختلالات در بحبوحه ترافیک سنگین فرودگاه‌های این هفته رخ می دهد. ارقام ارائه شده توسط اداره امنیت حمل و نقل (TSA) نشان می دهد که ۲,۴۳۸,۷۸۴ نفر در روز جمعه از پست های بازرسی فرودگاه عبور کردند. این بالاترین ترافیک ثبت شده توسط آژانس از ۲۸ نوامبر ۲۰۲۱ است.

صنعت خطوط هوایی در طول شروع همه‌گیری دچار کاهش درآمد شد، زیرا این بیماری، مردم را از سفر رفتن منصرف کرد. همچنین برخی از خطوط هوایی در اوایل سال جاری اعلام کردند که پس از اعلام بیماری برخی از کارکنان خود مجبور به قطع پروازها شدند.

خطوط هوایی بزرگ از جمله دلتا و ساوت‌وست نیز هزاران پرواز را از برنامه‌های خود برای تابستان امسال حذف کرده‌اند و به عواملی مانند کمبود نیروی کار، مشکلات فروشندگان و COVID-19 اشاره کرده‌اند.

در برخی موارد، شرایط جوی شدید نیز باعث لغو و تاخیر پروازها در ماه های اخیر شده است.

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در روز شنبه گفت که ایالات متحده ممکن است خطوط هوایی را در صورت ادامه اختلال در تعداد زیاد پروازها جریمه کند.

  حمله روسیه به اوکراین قیمت بنزین بی اریا را افزایش داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان